سانتریفیوژ آزمایشگاهی یکی از پرکاربردترین تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می شود که به واسطۀ آن می توان پلاکت را از هموگلوبین خون جدا نمود. مبنای اصلی عملکرد دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس نیروی گریز از مرکز می باشد. بدین وسیله قادر به جداسازی ترکیبات موجود در مواد خواهد بود. طراحی این دستگاه به نحوی است که باید تعادل بین دو طرف دستگاه یعنی تعداد لوله های آزمایشگاهی که داخل دستگاه قرار گرفته می شوند، برقرار شود تا به درستی بتواند چرخش داشته باشد. چرخش دستگاه سانتریفیوژ دارای تعداد دور حداقل 4 هزار الی 20 هزار دور می باشد. البته ارتباط مستقیم با نوع کاربرد آزمایشگاهی که مراکز آزمایشگاهی برای آن در نظر گرفته اند، دارد.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر، یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که توانسته به صورت اختصاصی در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی فعالیت می کنند. در صورت نیاز به خرید دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی ، می توانید از وب سایت رسمی این کمپانی دیدن فرمائید و متناسب با نیاز خود، دستگاه مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروش انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی

طراحی دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی دیجیتال به نحوی است که دارای چند شاخه برای قرار دهی لوله می باشد. در داخل دستگاه به صورت کاملاً متقارن لوله های خون بیماران قرار گرفته می شود. نحوۀ چیدمان لوله ها داخل دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است چون عدم توجه به قرار دادن لوله های خون به صورت متقارن در داخل دستگاه، می تواند موجب شکسته شدن لوله های شیشه ای خون شود و یا اینکه دستگاه روشن نمی شود.

دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی دارای ماهیت چرخش در تعداد دور بالا می باشد که به واسطۀ ایجاد نیروی گریز از مرکز به تفکیک سازی اجزای تشکیل دهندۀ مواد مابع و یا جامد کمک می کند. به همین دلیل کاربرد دستگاه های سانتریفیوژ را می توانید در محیط های آزمایشگاهی صنعتی و پزشکی مشاهده نمائید.

تفاوت قابل توجهی که میان دستگاه های سانتریفیوژ آزمایشگاهی  وجود دارد، تعداد شاخه، میزان مصرف برق و تعداد دور در دقیقۀ آنها می باشد. متناسب با حجم کاری که آزمایشگاه های مختلف دارند، می توانند هر کدام از آنها را خریداری کنند.

لذا برای خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی می توانید از وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر دیدن فرمائید و متناسب با نیاز آزمایشگاه سفارش دهید.

قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی

قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی به تعداد شاخه های تعبیه شده در داخل دستگاه و همچنین تعداد دور چرخش شاخه ها در دقیقه دارد. بر حسب تعداد بیماران و توان مالی می توان مناسب ترین دستگاه سانتریفیوژ را برای تفکیک سازی پلاکت از خون خریداری نمود.

کاربرد سانتریفیوژ پی آر پی نیز در آزمایشگاه های زنتیکی به کار برده می شود و هدف از ساخت آن، جداسازی پلاسما و پلاکت خون می باشد که به درمان و تشخیص خیلی از بیماری ها کمک می کند.

کاربرد سانتریفیوژ در آزمایشگاه های صنعتی، تست مواد غذایی، مواد شیمیایی و غیره نیز قابل مشاهده می باشد. ساخت دستگاه های سانتریفیوژ، توانسته تحول بزرگی در صنعت پزشکی و آزمایشگاهی بوجود آورد. در واقع هیچ آزمایشگاهی بدون دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی نمی تواند راه اندازی شود چون از مهمترین دستگاه های لازم در محیط های آزمایشگاهی می باشد.

فروش سانتریفیوژ آزمایشگاهی و فروش تجهیزات آزمایشگاهی توسط برخی از شرکت هایی که عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی هستند، صورت می گیرد. قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی با تعداد شاخه های کم ارزان تر از دستگاه سانتریفیوژ با تعداد شاخه های بیشتر و دورهای بیشتر می باشد. در این صورت می توانید متناسب با حجم کاری که انجام می دهید، مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی چون دستگاه های سانتریفیوژ ، میکروفیوژ، مینی فیوژ و غیره در تهران می باشد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()