میز تحریر یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که به منظور مطالعه طراحی و ساخته شده است. بنابراین افراد مختلف متناسب با سطح درآمد و همچنین ابعاد فضای اتاق و با توجه به سلیقه ی شخصی اقدام به خرید میز تحریر مورد علاقۀ خود نمایند. تنوع میز تحریر به دلیل وجود شرکت های تولید کنندۀ محصولات چوبی بسیار است. لذا متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می توانند از طریق فروشگاه های اینترنتی تجهیزات چوبی، محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری کنید.

فروشگاه وودی یکی از مجموعه های تولیدی است که توانسته فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید تجهیزات چوبی آغاز کند. این مجموعه به دلیل داشتن خلاقیت در تولید محصولات چوبی، توانسته انواع میز تحریر چوبی کودکانه و بزرگسال طراحی و تولید نماید و در معرض فروش قرار دهد.

خرید و فروش میز تحریر

تنوع خرید و فروش میز تحریر در سطح کشور بسیار است چون متناسب با سلایق شخصی افراد، تلاش کرده اند که این محصول را تولید کنند. پیش از خرید میز تحریر چوبی و یا ام دی اف می توانید بر روی صندلی نشسته و راحتی پوزیشن قرارگیری دست خود را بر روی میز ملاحظه کنید. عدم توجه به استانداردهای به کار رفته در طراحی میز تحریر موجب خستگی فرد می شود و اثرات منفی بر روی فرم گیری بدن فرد خواهد داشت. بنابراین هنگام خرید میز تحریر، باید به استاندارد بودن صندلی توجه شود چون مدت زمان زیادی فرد بر روی صندلی می نشیند و باید مطابق با فرم بدن ساخته شده باشد.

قیمت میز تحریر متناسب با تنوع مدل های این محصول در سطح بازار، متفاوت می باشد. علاوه بر آنکه جنس میز تحریر نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت میز تحریر خواهد داشت. متناسب با توان مالی افراد مختلف امکان خرید میز تحریر ارازن برای افراد فراهم می باشد.  

در صورت تمایل به خرید اینترنتی میز تحریر و خرید راکر می توانید از فروشگاه وودی دیدن فرمائید و با قیمت تولیدی میز تحریر چوبی را خریداری کنید.

 

فروشگاه وودی 

تلفن ثابت: 33525356-026

تلفن همراه: 09125841713

آدرس: کرج مهرشهر فاز4 بلوار رزهبان جنب آژانس هجرت

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()