طراحی دکوراسیون داخلی بر اساس نوع کاربری پیاده سازی می شود. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی ساختمان هستند، تا بتوانند جلوۀ فوق العاده ای به نمای داخلی دکوراسیون ببخشند. متناسب با فضای هر محیطی نیاز به استفاده از المان و تجهیزات دکوراسیون داخلی متفاوت و اختصاصی می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی، کاربردی نیز باشد. ایجاد تغییرات کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان به افراد کمک می کند که از تمام فضا و امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده نماید و احساس راحتی و صمیمیت بیشتری در محیط داشته باشد.

در نظر گرفتن نیاز و درخواست مشتری در کنار بررسی زوایای مختلف نمای داخلی و خارجی ساختمان از جمله وظایف شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا است که پیش از اجرای پروژه مد نظر قرار گرفته می شوند.

رایج ترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

سبک های کلاسیک، مدرن، تلفیقی، ایرانی و اروپایی برخی از سبک های رایج برای اجرای طراحی داخلی خانه در نظر گرفته می شوند. طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن، بیشتر تجهیزات دکوراتیو از اشکال انتزاعی و ساده برخوردار هستند و تناسب رنگبندی روشن و همچنین فانتزی دارد ولی در طراحی دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک، بیشتر از تجهیزات و لوازم دکوراتیو با تناسب رنگی تیره انتخاب می شود و استفاده از کنده کاری چوب و منبت کاری در زاوایای مختلف ساختمان بیشتر مشاهده می شود.

استفاده از سبک کانتری و سنتی در طراحی دکوراسیون داخلی نیز برگرفته از فرهنگ و تمدن هر کشور و جامعه می باشد و متناسب با منطقه و شرکت ، متقاوت از یکدیگر طراحی و اجرا می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با توجه به مکان های مختلف و سلایق شخصی که افراد مختلف به منظور آن، تمایل به ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان دارند، فرآیند طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بنا را متناسب با بودجۀ مالی فرد انجام می دهند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()