شرکت معماری و دکوراسیون در تهران متعدد هستند و انتخاب بهترین شرکت معماری و طراحی دکوراسیون ساختمان، تنها از طریق مشاهدۀ رزومۀ کاری مجموعه میسر می شود. اینگونه شرکت ها به دلیل برخورداری از افراد متخصص فنی و مجرب، به سهولت می توانند از تجهیزات دکوراتیو، چیدمان وسایل منزل و همچنین رنگ آمیزی دیوار، سقف و انتخاب کفپوش، تغییرات چشمگیر و قابل توجهی به وجود آورند. ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، هر چند وقت یکبار لازم و ضروری است چون خلق و خوی افراد را متحول نموده و بهبود می بخشد. شرکت معماری و دکوراسیون در بخش دکوراسیون بسیار مهم است. 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا طی سال های طولانی که فعالیت حرفه ای خود را با مجموعه ای از افراد فنی و متخصص معماری آغاز نموده، توانسته رزومۀ کاری موفقیت آمیزی را جمع آوری نماید و پروژه های طراحی و بازسازی ساختمان را متناسب با سلیقه و بودجۀ در نظر گرفتۀ صاحب خانه پیاده سازی نماید.

خدمات گستردۀ شرکت معماری و دکوراسیون

همانطور که می دانید خدمات طراحی داخلی ساختمان به طراحی نما، بازسازی ساختمان، تعمیرات خانه، بازسازی و طراحی دکوراسیون ویلا، طراحی آشپزخانه، طراحی سرویس بهداشت و حمام، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق ها و غیره اختصاص داده می شود. اینگونه مجموعه ها به دلیل برخورداری از افراد مجرب که تحصیلات آکادمیک گذرانده اند، به سادگی می توانند با بهره گیری از لوازم دکوراتیو و همچنین اصول طراحی دکوراسیون و ایجاد تناسب در رنگبندی میان اجزای مختلف ساختمان در کنار چیدمان وسایل منزل و استفاده از تمام عناصر طبیعی در نمای داخلی دکوراسیون، به بهترین شکل طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان را با حداقل هزینه انجام دهند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا چندین سال است که به صورت حرفه ای و با استفاده از مهندسان معماری و طراحی دکوراسیون، توانسته اند طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی سازه های ساختمانی و ویلایی را با دقت بالا انجام دهند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()