دکوراسیون داخلی شامل قسمت های مختلف ساختمان می شود. معماری داخلی ساختمان نیاز به هنر و خلاقیت دارد که امروزه با تلفیق تجربیات آکادمیک توانسته اند تحولات عظیمی را در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورند که می توانید نتایج آن را در اجرای پروژه های معماری ساختمان های مختلف با کاربری های متفاوت در سطح جهان مشاهده نمائید. افرادی که علاقه مند به حوزۀ دکوراسیون، معماری و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان دارند، می توانند علاوه بر داشتن ذوق هنری و خلاقیت، از تحصیلات دانشگاهی تخصصی در حوزۀ معماری، در این حوزه تجربه کسب کنند. به همین دلیل امروزه شرکت های معماری و دکوراسیون متعددی را در سطح شهر می توان مشاهده نموده که به بهره گیری از افراد فنی و متخصص در حوزۀ ساختمان، توانسته اند تغییرات قابل توجهی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان ها بوجود آورند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا نیز با تأسیس شرکت معماری خود در منطقۀ تهران، توانسته از تجربیات و تخصص کارشناسان فنی معماری و طراحی دکوراسیون برای ایجاد تغییرات اساسی در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده نماید.

ارائه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ارائه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منزل به قسمت های مختلف در نمای داخلی ساختمان اختصاص پیدا می کند. فضای آشپزخانه، فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، راهرو، اتاق میهمان، اتاق کودک، اتاق کار، اتاق پرو لباس، اتاق لباس شویی، تراس، محوطۀ فضای سبز و ... از جمله بخش های مختلف ساختمان مسکونی محسوب می شوند که می توان از سبک های مختلف برای طراحی دکوراسیون داخلی بهره گرفت.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری و تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی اداری و تجاری نیز متناسب با نوع کاربری که برای ساختمان در نظر گرفته اند، متفاوت از یکدیگر طراحی و اجرا می شوند. به عنوان مثال دکوراسیون داخلی فروشگاه، دکوراسیون داخلی اداره جات، دکوراسیون داخلی محیط اداری، دکوراسیون داخلی لباس فروشی و ... هر کدام از آنها متفاوت از یکدیگر طراحی و اجرا می شوند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()