دکوراسیون اتاق مدیریت، اتاق انتظار، سالن ورودی، اتاق منشی، تجهیزات دکوراسیون اداری، تأمین تجهیزات فروشگاهی، پارتیشن بندی، نصب تابلوهای تبلیغاتی و المان های نوع فعالیت کاری و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام طراحی و پیاده سازی  دکوراسیون داخلی ساختمان های غیر مسکونی در نظر گرفته می شوند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در دنیای تحول توانسته اند، تغییرات قابل توجهی در دیزاین دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف ایجاد کنند که مطابق با نظر مشتریان باشد. این مجموعۀ خدماتی با در نظر گرفتن تغییرات اساسی که در حوزۀ طراحی دکوراسیون در سطح جهان صورت گرفته است، در ایران توانسته فعالیت خود را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در اختیار هموطنان خود قرار دهد.

هزینۀ بازسازی دکوراسیون داخلی

هزینۀ بازسازی دکوراسیون داخلی و  طراحی دکوراسیون محل کار بر اساس تغییرات و نوع مصالح ساختمانی که در نمای داخلی ساختمان به کار می رود، مشخص می شود. البته به دلیل تخصصی بودن این موضوع و ریزه کاری هایی که این نوع خدمات ساختمانی دارد، نیاز به بررسی زوایای مختلف کار می باشد که توسط کارشناسان مجرب در این حرفه در نظر گرفته می شود.

توجه به قسمت های مختلف در نمای داخلی ساختمان بسیار حائز اهمیت است و نقش بسزایی در طراح کلی دکوراسیون داخلی خواهد داشت. به همین علت اکثر افرد علاقه مند به استفاده از خدمات شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی برای بازسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان هستند، بدین وسیله تغییرات منطقی و اصولی در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی ایجاد شود.

سال های متوالی است که شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا توانسته خدمات رسانی ساختمانی در حوزۀ معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان و نمای خارجی در تهران داشته باشد

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()