فروش اقساطی خودرو بیشترین متقاضی را در سطح کشور دارد. برای اکثر افراد امکان خرید نقدی اتومبیل فراهم نمی باشد و این مسئله باعث ترغیب آنها به خرید اقساطی خودرو شده است. در واقع خدمات فروش اقساطی خودرو به افراد، این امکان را می دهد که بتوانند با صرفه جویی اقتصادی و برنامه ریزی مالی، از این شرایط استفاده نمایند.

به این منظور شرکت مبین خودرو برای جلب رضایت مشتریان، توانسته بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به آنان پیشنهاد دهد. تحویل فوری اتومبیل، عدم نیاز به ضامن، تعیین اقساط 12 الی 48 ماهه و دریافت حداقل مبلغ پیش پرداخت از جمله تسهیلات ویژه ای است که توسط این کمپانی به متقاضیان در سراسر کشور ارائه می دهد.

خدمات فروش اقساطی خودرو

شرایط خدمات فروش اقساطی خودرو توسط برخی از شرکت ها ساده تر به مشتریان ارائه داده می شود. بدین وسیله افرادی که متقاضی خرید اتومبیل هستند، می توانند بر حسب توان مالی، انتخاب مدل خودرو و مناسب ترین روش پرداخت اقساطی را برای پرداخت اقساط انجام دهد. نکتۀ مهمی که در رابطه با افزایش تعداد اقساط خودرو وجود دارد، این است که میزان سود بازپرداخت بیشتر می شود ولی در قبال تحویل فوری اتومبیل، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چرا که روزبروز بر قیمت خودرو افزوده می شود و افرادی که کار امروز را به فردا محول می کنند، متحمل خسارت خواهند شد. افراد هوشمند همواره در تلاش هستند که از کلیۀ شرایط برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده نمایند. تسهیلات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی نیز در همین راستا پیش روی مردم قرار گرفته می شود.

البته بررسی تمامی جوانب پیش از خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو ضرورت دارد تا گرفتار شرکت های کلاهبردار نشوید.

برای خرید نقد و اقساط انواع خودرو می توانید به شرکت مبین خودرو مراجعه کنید. برای مشاهدۀ قیمت فروش اقساطی خودروها می توانید از وب سایت رسمی مبین خودرو استفاده نمائید.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی است. لذا برای سهولت در ارائه خدمات به مشتریان، توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی، بستری مناسب برای ارائه خدمات مشاوره ای را به واسطۀ فضای اینترنت به مشتریان ارائه دهد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()