برش لیزر استیل از رایج ترین سفارشات اجرای برش لیزر از سوی کارخانجات صنعتی می باشد. همانطور که در مقالات متعددی مشاهده کرده اید، به دلیل قیمت بالای دستگاه های برش لیزر و همچنین فضای زیادی که اشغال می کند، به سهولت نمی توان چنین دستگاه هایی را تأمین نمود و از آن استفاده نمود. برخی از شرکت ها با سرمایه گذاری هوشمندانه قادر به ارائه ی خدمات برش لیزر استیل و سایر فلزات رایج در صنعت می باشند.

شرکت برش لیزر نیک نیز یکی از این کمپانی هایی است که توانسته با خریداری دستگاه های پیشرفته برش لیزر، اجرای متنوع برش لیزر استیل مطابق با نیاز آن را با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام دهد.

کاربرد و هزینۀ برش لیزر استیل

کاربرد برش لیزر استیل را به فراوانی می توان در ساخت تجهیزات خانگی، تجهیزات پزشکی، صنعت خودروسازی، ساخت قطعات کشاورزی و صنعتی، تجهیزات دکوراتیو و غیره مشاهده نمود. فرآیند برش لیزر استیل با تابش اشعۀ لیزر که ماهیت نور دارد، صورت می گیرد. به عبارتی مولد لیزر به واسطۀ عاملی تحریک می شود و موجب به کار افتادن دستگاه تابش لامپ و پرتو نور می شود. نور ایجاد شده به واسطۀ تکه های آینه به کار رفته در دستگاه بازتابانده می شود و با ایجاد نیروی لازمه عملیات برش لیزر استیل را انجام می دهد. خدمات برش لیزر مس  توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

برای انجام برش لیزر استیل از ورق های فولادی با گریدهای مختلف استفاده می شود. امروزه صنعت گران توانسته اند انواع ورق استیل با گریدهای متفاوت نسوز، نگیر، بگیر و غیره و ضخامت های متفاوت تولید نموده و در اختیار صنعت گران قرار دهند.

در این صورت می توانید متناسب با کالایی که تولید می کنید، درخواست برش لیزر استیل با مشخصات تعیین شدۀ ضخامت ورق استیل، طرح برش و گرید استیل را به واسطۀ کارشناسان فنی شرکت برش لیزر نیک ثبت نمائید و سپس سفارش شما مطابق با خواستۀ شما اجرا می شود.

 

  شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()