برش لیزر برنج با هدف ساخت قطعات و تجهیزاتی که از جنس برنج ساخته می شوند، مورد استفاده قرار گرفته می شود. از فلز برنج در ساخت خیلی از قطعات و ماشین آلات به کار برده می شود چون دارای ویژگی های منحصربفرد می باشد که در سایر فلزات نمی توان مشاهده نمود. امروزه با بهره گیری از خدمات برش لیزر برنج توانسته اند محصولات و قطعات متعددی را نسبت به گذشته در طرح های متنوع تولید نموده و در اختیار صنعت گران و مصرف کنندگان قرار دهند.

اگر از شرکت هایی هستید که نمی توانید به تنهایی دستگاه های برش لیزر فلزات را داشته باشید، می توانید از خدمات شرکت برش لیزر نیک استفاده نمائید. این مجموعه از ابتدای آغاز راه اندازی کسب و کار حرفه ای خود، انواع دستگاه برش لیزر تأمین نماید و بدین وسیله بتواند به صورت کاملاً اختصاصی ارائه خدمات برش لیزر برنج و حکاکی را در کنار سایر خدمات برش لیزر فلزات انجام دهد.

اجرای برش لیزر برنج ارزان

اجرای  برش لیزر مس و برش لیزر برنج ارزان امکان پذیر است، تنها در صورتی که از خدمات شرکت های معتبر و با سابقه استفاده نمائید. البته قیمت انجام برش لیزر برنج ارتباط مستقیم با الگوی برش، عبارت حکاکی، ضخامت ورق برنج و همچنین تعداد قطعات دارد. با استفاده از دستگاه برش لیزر، دیگر نگران ناهموار بودن لبه های قطعات برش نخواهید بود چون دستگاه های برش لیزر از دقت بالایی برخوردار است. همچنین با ظرافت بالایی می توان عبارات، اشکال و لگوی شرکت ها را بر روی قطعات برنج حکاکی نمود و از فروش قطعات تقلبی جلوگیری کرد. فناوری پیشرفتۀ دستگاه برش لیزر برنج و سایر آلیاژها به شما این امکان را می دهد که یک کالا را در اشکال مختلف طراحی و عرضه کنید.

شرکت برش لیزر نیک نیز اینجاست که بتواند یاری کنندۀ شما در امور هر گونه خدمات برش لیزر فلزات باشد.

 

شرکت برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()