برش لیزر مس به دلیل کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، صورت می گیرد. از فلز مس برای ساخت تابلوی فلزی، تندیس، سردیس، تجهیزات آشپزخانه، قطعات صنعتی، قطعات خودروسازی و کشتی سازی، وسایل تزئینی و غیره به کار برده می شود. به همین منظور دستگاه های برش لیزر فلزات ساخته شده و در اختیار صنعتگران قرار گرفته می شود. اجرای برش لیزر مس نیز مطابق با نیاز مشتری صورت می گیرد.

شرکت برش لیزر نیک با هدف برآورده نمودن نیاز صنعت گران، اقدام به تأمین دستگاه های برش لیزر نموده اند. بدین وسیله بتوانند پیشرفته ترین  خدمات برش لیزر مس ، برش لیزر قطعات استیل، آهن، آلومینیوم و غیره را به مشتریان خود در صنایع مختلف ارائه دهند.

انجام برش لیزر مس با حداقل هزینه

انجام برش لیزر مس و اجرای برش لیزر استیل توسط دستگاه های برش لیزر فلزات پیشرفته و مدرن صورت می گیرد. بدین وسیله کارخانجاتی که در حوزۀ تولید تجهیزات و قطعات از جنس مس فعالیت می کنند، می توانند از مزایای چنین دستگاه هایی برای برش قطعات با دقت بالا بهره مند شوند. در واقع به واسطۀ چنین دستگاه هایی می توانند به اجرای فرآیند تولید قطعات و تجهیزات صنعتی سرعت ببخشند و بتواند عاملی برای کاهش قیمت محصولات عرضه شده به بازار باشد.

معمولاً دستگاه های برش لیزر فلزات توانایی برش لیزر مس با حداکثر ضخامت 6 میلی متر با سختی های متفاوت تا 10 درصد که قابلیت تغییر دارد، را انجام می دهد. چنین دستگاه هایی به دلیل برخورداری از تکنولوژی بالا، قادر به اجرای حکاکی عبارت، اشکال و لوگو بر روی قطعات مسی می باشد. همچنین قادر به اجرای انواع برش با طرح های پیچیده می باشد.

شرکت برش لیزر نیک چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ انجام برش لیزر انواع فلزات با قیمت ارزان به مشتریان گرامی فراهم نموده است.

 

شرکت برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()