شما می توانید به صورت اینترنتی و در کوتاه ترین زمان، کاغذ دیواری سه بعدی خود را انتخاب و خریداری نمایید. این مرکز معتبر سالهاست در زمینه تولید انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری و سایر تزیینات داخلی فعالیت داشته و توانسته تا به حال محصولاتی با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. فروش کاغذ دیواری سه بعدی از طریق سایت فروشگاه دکور آفیس انجام می گیرد.

تفاوت کاغذ دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری های معمولی که تقریباً همه ما آن را مشاهده کرده ایم دارای طرح‌ های مختلفی است که این طرح ها به صورت مداوم بر روی رول کاغذ دیواری تکرار شده است پس ما طرحی تکرار شده را به روش‌های تکرار مختلف بر روی رول کاغذ دیواری ها داریم که این کاغذ دیواری به صورت رولی به فروش می‌رسد و ما می‌توانیم مقداری بیش از نیاز را تهیه نماییم و پس از نصب کاغذ دیواری اضافه آن را کنار بگذاریم، بنابراین کاغذ دیواری طرحی یک شکل داشته و می توانیم از هر قسمتی که بخواهیم آن را در پایان کار برش دهیم اما کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی ها اینگونه نیستند و یک طرح کلی دارند ، بنابراین طرح کاغذ دیواری سه بعدی یک طرح است و این طرح باید کاملاً بر روی دیوار قرار گیرد ، پس کاغذ دیواری سه بعدی را در ابعاد دیوار به تولید می رسد که در چند تکه تولید می‌شود و با قرار گیری این قطعه ها در کنار هم پوستر دیواری شکل می‌گیرد. برای خرید انواع مناظر شهری و تاریخی به سایت مراجعه فرمایید.

پوستر دیواری ها اندازه و ابعاد مشخصی دارند و باید به صورت کلی بر روی دیوار قرار گیرد حال پوستر دیواری ها را می توان در کنار کاغذ دیواری نیز به کار برد و با استفاده از ایجاد هماهنگی رنگ و سبک میان این دو وسیله زیبایی لازم را در دکوراسیون داخلی پدید آورد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()