لاستیک خودرو یکی از ملحقات خودرو است که پوششی به روی رینگ بوده و برای استفاده از خودرو استفاده از لاستیک خودرو ،لازم و ضروری می باشد. با استفاده از لاستیک ها خودرو به حرکت در می آید و می توانیم کنترل آن را به دست بگیریم. انواع لاستیک خودرو با توجه به مدل های آن، با توجه به مدل خودرو تعیین می گردد و باید از لاستیک های با کیفیت و استاندارد استفاده نماییم. لاستیک یا تایر خودرو تنها بخشی از خودرو ها است که مستقیم با زمین در ارتباط است و ما باید بتوانیم در سرزمین‌ های و آسفالت به خوبی با خودرو حرکت نماییم، بنابراین استفاده از لاستیکی مناسب که بتواند بهترین کنترل را در خودرو ایجاد کند، بسیار مهم است. برای خرید لاستیک خودرو باید دقت نمایید که لاستیک را در چه برندی تهیه می‌کنید. خرید لاستیک در برند های معروف بسیار مهم بوده و می‌تواند این اطمینان را حاصل کند که لاستیک خریداری شده، بسیار با کیفیت و بادوام می باشد.

 خرید اینترنتی لاستیک خودرو

 برای خرید لاستیک می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و بنابراین لازم نیست که به فروشگاه لاستیک مراجعه حضوری داشته باشید و با استفاده از اینترنت از راه دور می توانید از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور، لاستیک‌ های مورد نظر خود را تهیه نمایید. فروشگاه هم پا یکی از فروشندگان بسیار بزرگ لاستیک در کشورمان است که می تواند انواع لاستیک را در برند های معتبر دنیا به شما عرضه کنند.

فروشگاه لاستیک هم پا لاستیک های خودرو را با قیمت های بسیار مناسبی به شما عرضه می کند.

لاستیک خودرو چیست؟

 لاستیک های اتومبیل به طور کلی در دو نوع بادی و غیر بادی به تولید می‌رسند که لاستیک های بادی به دو نوع تیوب دار یا بایاس و تیوبلس یا رادیال تقسیم‌ بندی می‌شوند، که هر یک می‌تواند برای استفاده های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. تایر خودرو از ۴ بخش آج ،منجید ، بدنه و طوقه تشکیل می شود که هر یک از این قسمت ها باید دارای استانداردهای لازم باشد تا در نهایت لاستیک تولید شده بتواند قدرت لازم را در حرکت و تحمل وزن داشته باشد. لاستیک هایی که تهیه می کنید باید مناسب برای رفت و آمد در مسیرهای مورد نظر شما باشد مثلاً برخی از لاستیک‌ها برای استفاده در سطوح هموار مانند آسفالت در نظر گرفته شده اند و برخی نیز می‌توانند در گل و لای نیز ، حرکت داشته باشند بنابراین انتخاب نوع مناسب تایر بسیار مهم و قابل اهمیت می‌باشد.

فروشگاه لاستیک هم پا یکی از مراکز فروش لاستیک مانند  فروش لاستیک سواری و اسپرت در کشورمان است که انواع لاستیک های خارجی و داخلی را با قیمت‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رساند و شما می توانید از سراسر کشور این لاستیک‌ها را خریداری کنید و با قیمت‌های بسیار مناسبی از این لاستیکها را تهیه نمایید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()