لاستیک یکی از مهمترین قسمت های خودرو می باشد که باید در خرید آن بسیار دقت نمایید. لاستیک ها هر یک با توجه به مواد اولیه مورد استفاده ،دارای کیفیت های مختلفی می باشند و توسط تولیدکنندگان متفاوتی به تولید رسیده اند. قیمت انواع لاستیک خودرو یکی از مواردی است که در هنگام خرید لاستیک افراد به آن اهمیت می دهند. در واقع لاستیک‌ها در برندهای مختلفی به فروش می‌رسند که هر یک دارای کیفیت های مختلفی بوده و قیمت لاستیک خودرو در هر یک متفاوت می باشد بنابراین با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار داریم می توانیم انواع لاستیک خودرو را تهیه نماییم اما برای خرید لاستیک باید کیفیت را در نظر بگیرید و بدانید که کیفیت مهم تر از قیمت بوده زیرا در صورتی که از لاستیک های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده کنید ، در طول مسیر و حرکت ، ممکن است دچار مشکلاتی شوید که به واسطه بی کیفیت بودن لاستیک به وجود آید بنابراین با استفاده از لاستیک های با کیفیت ، حتی اگر گران تر هم باشند، می توان امنیت خودرو را تضمین کرد و به راحتی با خودرو حرکت نمود.

تاثیر کاربردهای لاستیک در قیمت لاستیک خودرو

 در واقع لاستیک کاربردهای مختلفی دارد که می توان در انواع اصلی به گشتاور، رانش، جذب ضربات توسط لاستیک و غیره اشاره کرد که هر یک از این کاربردها اگر به صورت درست طراحی شده باشند و لاستیک استانداردهای لازم را در هر یک داشته باشد ، قیمت لاستیک خودرو نیز بالاتر خواهد بود و در نتیجه کیفیت بهتری را از آن مشاهده خواهیم کرد. فرمان پذیری خودروها و نحوه ترمز گیری نیز از کاربردهای دیگر لاستیک ها می باشد که بسیار مهم بوده و در امنیت خودرو ، نقش بسیار مهمی دارد بنابراین با استفاده از لاستیک های باکیفیت گرچه با قیمت‌های بالاتر می توان به خوبی حرکت کرد و از سالم ماندن لاستیک اطمینان حاصل کرد.

در زمان خرید لاستیک ها مانند خرید لاستیک شاسی بلند باید به تاریخ تولید آن دقت بسیاری داشته باشید . متاسفانه برخی از فروشگاه ها، انواع لاستیک های چند ساله و تاریخ گذشته را افراد می فروشند و برخی از افراد نیز به صورت ناآگاهانه این لاستیک‌ها را تهیه می‌کنند و در زمان کمی متوجه بروز آسیب در آن می شوند که می تواند صدمات جبران ناپذیری را نیز به همراه داشته باشد بنابراین کیفیت لاستیک یکی از عوامل بسیار مهم در خرید لاستیک است که این عامل باید اهمیت بیشتری در مقابل قیمت لاستیک داشته باشد.فروشگاه لاستیک هم پا در خدمت شماست.

 قیمت لاستیک خودرو داخلی و خارجی

لاستیک های داخلی توسط تولیدکنندگان داخلی به تولید می‌رسد که به همین دلیل از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند اما لاستیک های خارجی که از کشورهای دیگر وارد می شوند ، از قیمت بالاتری برخوردارند و شما با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارید و کیفیتی که می خواهید ، می توانید از انواع برندهای داخلی و خارجی برای خودروی خود استفاده نمایید و برندهای داخلی و خارجی بسیار معتبر و شناخته شده ای هستند که می توانید آن را برای خودروی خود انتخاب نمایید.

 انواع لاستیک های میشلن، هانکوک،پیرلی از برندهای خارجی و انواع لاستیک های بارز، یزد تایر، کویر تایر از برند های خوب ایرانی می باشد که قیمت لاستیک خودرو متفاوت بوده و انواع دیگر برندهای دیگر نیز وجود دارند که می‌توانید برای لاستیک در نظر بگیرید و از فروشگاه لاستیک هم پا تهیه نمایید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()