دستگاه خشک کن در چند سال اخیر از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنعت و همچنین مصارف خانگی شناخته می شود. امروزه برخی از شرکت های صنعتی در حوزۀ تولید دستگاه های صنعتی همچون انواع دستگاه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به همراه گارانتی فعالیت می کنند. در این صورت افرادی که خواستار خرید دستگاه خشک کن  میوه و سبزی هستند، می توانند با قیمت ارزان از شرکت های تولیدکنندۀ داخلی استفاده نمائید.

شرکت آراد ماشین با کسب تجربه و تأمین تجهیزات لازم، توانسته به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت دستگاه های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی فعالیت می کند. در لیست محصولات این مجموعه می توان فروش انواع دستگاه خشک کن، دستگاه های بسته بندی و دستگاه های شیرینگ را مشاهده نمود.

فروش دستگاه خشک کن خانگی و صنعتی

امروزه متناسب با نیاز بازار، توانسته اند با تولید و فروش دستگاه های خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی کسب و کار پردرآمد را برای برخی از افراد ایجاد کنند. در واقع افرادی که علاقه مند به کار کردن در حوزۀ فروش چیپس میوه، سبزی خشک و مواردی این قبیل هستند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، دستگاه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی مورد نظر خود را سفارش دهید.

دستگاه خشک کن خانگی با نام مینور شناخته می شود و دستگاه خشک کن نیمه صنعتی در دو مدل مینی تک کابین و مینی پلاس ساخته و عرضه می شوند. دستگاه خشک کن صنعتی نیز در مدل های مختلف کابینی، کانتینیوس، تونلی و غیره تولید شده و در اختیار صنعت گران عزیز قرار گرفته می شود. هنگام سفارش خرید دستگاه خشک کن، باید فاکتورهای مهمی چون قیمت، فضای کار و نیاز خود را از راه اندازی کسب و کار در نظر بگیرید.

شرکت آراد ماشین به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش دستگاه های خشک کن و  فروش دستگاه شیرینگ ، بسته بندی و غیره به همراه گارانتی و ضمانت نامه فعالیت می کند.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()