لاستیک دولتی یکی دیگر از خدماتی است که توسط ارگان های دولتی، در راستای خدمات رسانی به هموطنان ارائه داده می شود. برای خرید لاستیک دولتی باید به نمایندگی های معتبر فروش تایر دولتی مراجعه کنید. در این صورت قدر به خرید لاستیک دولتی با قیمت ارزان تر از بازار خواهید بود.

برای ثبت نام لاستیک دولتی می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت تماس بگیرید. این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای که آغاز نموده، در حوزۀ فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی می باشد، که در لیست خدمات این مجموعه، فروش یک جفت تایر دولتی قرار دارد.

نحوۀ خرید لاستیک دولتی

برای  خرید لاستیک و ثبت نام لاستیک دولتی باید دارای سند مالکیت خودرو باشید و به همراه کارت ملی به مراکز معتبر عرضۀ لاستیک های دولتی مراجعه نمائید. به عبارتی هر مالک قادر به خرید تنها یک جفت لاستیک دولتی سواری و غیر سواری به صورت سالیانه می باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش تایر دولتی پیشنهاد می کنیم با نمایندگی های معتبر تماس حاصل فرمائید.

لاستیک نقش مهمی بر روی عملکرد اصلی خودرو دارد. از این رو پیش از خرید تایر، توجه به مشخصات فنی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع و ارتفاع آج تایر، طراحی برجستگی و گل تایر، ابعاد و رادیال بودن لاستیک، ارقام مرتبط با حداکثر تحمل فشار و وزن از موارد مهمی هستند که زمان خرید لاستیک دولتی و غیر دولتی باید مورد توجه قرار گرفته شود. در لیست فروش لاستیک های دولتی، برخی از برندهای معتبر داخلی مشارکت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با مراکز معتبر فروش تایر دولتی تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت با در اختیار داشتن امکانات لازم، قادر به راهنمایی شما برای ثبت نام لاستیک دولتی و دریافت تایر برند ایرانی با قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()