کفی تخت وسیله ای است که در زمان خرید باید در ابتدا به کیفیت و استاندارد بودن آن توجه داشته باشید به دلیل اینکه در زمان استراحت بر روی تخت خواب، ما بر روی تشک دراز میکشیم که بر روی کفی تخت قرار گرفته است بنابراین کیفیت تخت خواب تاثیر مستقیم بر سلامت و روحیه ما خواهد گذاشت و ما در صورتی که بتوانیم راحت به استراحت بپردازیم، می توانیم‌ روحیه ی خوب داشته باشیم.

در زمان خرید کفی تخت خواب توجه کنید که کفی ها کیفیت بالایی داشته باشند یعنی ضخامت و وزن آنها مناسب باشد تا بتواند وزن تشک و افراد را تحمل نمایند.  در زمان خرید کفی تخت، باید اندازه های تخت را در اختیار داشته باشید تا بتوانید این وسیله را در سایز مناسبی تهیه کنید. کفی های تخت از طرفین تخت ، چند سانت کوتاه تر هستند که با توجه به نوع تخت می تواند این اندازه متفاوت باشد.

کفی های تخت را میتوانید در جنس های فلزی و چوبی تهیه کنید، باید قبل از خرید کفی تخت جکدار و ساده اطلاعات لازم را درباره هر یک از این کفی ها داشته باشید تا بتوانید تصمیم درستی را بگیرید. زمانی که می‌خواهید کفی‌های تخت را تهیه کنید، باید انتخاب کنید که نوع ساده آن را می‌خواهید یا نوع جک دار آن را.

کفی های تخت به طور کلی در انواع تک نفره و کفی تخت دو نفره تقسیم بندی می شود که کفی های دو نفره هم به صورت یک تکه و هم به صورت دو تکه یعنی از دو کفی تخت یک نفره تشکیل شده است که این کفی ها می تواند در جنس های فلزی و چوبی به کار گرفته شود.باید توجه کنید که کفی تخت مقاومت لازم را برای تحمل وزن تشک و فرد قرار گرفته در آن روی آن را داشته باشد بنابراین با توجه به فیزیک افراد می توانید کفش های تخت را انتخاب کنید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()