ثبت نام لاستیک بارز بهترین موقعیت برای خرید لاستیک دولتی ارزان می باشد. این خدمات از سوی کمپانی لاستیک بارز و همچنین نمایندگی های معتبر و عرضه کنندگان تایرهای داخلی در سطح تهران و شهرستان ها صورت می گیرد. البته هنگام ثبت نام انواع لاستیک بارز با قیمت ارزان، باید توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر داشته باشد. البته تاریخ تولید تایر مهمترین مورد است که تأثیر مستقیم بر روی طول عمر مفید تایر خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با لاستیک مارکت تماس حاصل فرمائید. این گروه عرضه کنندۀ انواع لاستیک بارز سواری و غیر سواری در تهران است که توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش آنلاین محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم سازد.

شرایط ثبت نام لاستیک بارز

اگر هدف از ثبت نام لاستیک بارز، عرضۀ لاستیک دولتی باشد. مالکین خودروهای سواری و غیره می توانند با در اختیار داشتن سند مالکیت اتومبیل یا همان برگۀ سبز خودرو به همراه اصل کارت ملی، از مزایای فروش لاستیک بارز با نرخ دولتی استفاده نمایند. در این صورت رانندگان می توانند با قیمت ارزان تر از بازار، یک جفت تایر بارز خریداری کنند.

بر روی تایر اعداد و حروف لاتین درج شده است که هر کدام از آنها نشان از یک سری مشخصات فنی لاستیک محسوب می شوند. بنابراین هنگام خرید و ثبت نام لاستیک بارز، باید مد نظر قرار گرفته شود و بر اساس توان گشتاور موتور، وزن خودرو و سایر مشخصات فنی اتومبیل، نوع تایر بارز را انتخاب و خریداری نمائید. در این صورت مناسب ترین لاستیک را برای خودرو خریداری خواهید نمود.

برای ثبت نام لاستیک بارز با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص دریافت کنید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()