ویدئو پروژکتور جیبی، یکی از مدل های رایج دستگاه پروژکتور نیزار کالا می باشد. با استقبال از فناوری دیجیتال و تکنولوژی پیشرفته، روز به روز شاهد کاهش ابعاد دستگاه های دیجیتالی از جمله دستگاه های پروژکتور می باشیم. تولید و عرضۀ ویدئو پروژکتور جیبی نیز در همین راستا صورت گرفته است. با توجه به اینکه پروژکتور برای نمایش فایل های تصویری ساخته شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با افتخار و تلاش، توانسته موفق به طراحی و تولید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف گردد. در نتیجه افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان دارند، می توانند از ویژگی محصولات داخلی چون دستگاه های پروژکتور جیبی نیزار کالا بهره مند شوند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

خرید از محصولات داخلی، علاوه بر آنکه موجب رونق اقتصاد ملی، باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی تولید داخل کشور، به شما کمک می کند که بتوانید سهمی در رونق اقتصاد کشور داشته باشید. علاوه بر آنکه از مزایای دستگاه با کیفیت مشابه خارجی برخوردار شوید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به قابلیت های دستگاه وابسته است. تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی، داشتن قابلیت وای فای، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، میزان رزولوشن تصویر و ابعاد نمایشگر، طول عمر لامپ در حالت عادی و اکو، نوع لامپ و لنز و ابعاد از جمله موارد مهم، در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی محسوب می شود.

همواره پیش از خرید پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی ، بررسی دقیق مشخصات فنی و تصویری دستگاه ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت و کیفیت تصاویر پخش شده خواهد داشت.  

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به دلیل تولیدکننده و عرضه کنندۀ اصلی دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی نیزار کالا در سراسر کشور، توانسته برای ارائه بهترین خدمات مشتریان، برخی از محصولات فروشگاه را به واسطۀ طرح فروش فوق العاده و قیمت ارزان عرضه کند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()