فیلتر شنی یکی از دستگاه های مهمی است که نقش بسزایی در سیستم تصفیه آب دارد. با توجه به عملکردی که دستگاه فیلتر شنی دارد، کارشناسان فنی، پس از بررسی دقیق پارامترهای مختلف، اقدام به انتخاب نوع فیلتر شنی و قطعات مختلف می کنند. کلیۀ سیستم های تصفیه آب مجهز به فیلتر شنی در ابعاد مختلف می باشند. نکتۀ مهمی که در رابطه با فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی بستر فیلتر شنی همراه با آب و هوا و همچنین زمان تعویض سیلیس  فیلتر شنی  است و اطلاعات لازم را می توان از طریق کارشناسان فنی در این حوزه دریافت نمود.

برای احداث پکیج تصفیه آب و نصب انواع فیلتر شنی، نیاز به بررسی دقیق جوانب مختلف توسط کارشناسان مربوطه می باشد. شرکت اطلس آب به عنوان یکی از سازندگان مطرح در عرصۀ ساخت تجهیزات و دستگاه های تصفیه آب همچون فیلترهای شنی، دستگاه کلرزن، سیستم تصفیه آب استخر، سیستم ضد عفونی کننده و غیره می باشند.

اجرای فیلتر شنی و کربنی

در حال حاضر توسط افراد فنی و مهندسی، انواع فیلتر شنی طراحی شده و در سیستم تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فیلتر شنی گالوانیزه، فیلتر شنی کربنی، فیلتر شنی FRP، فیلتر شنی فلزی و ... برخی از انواع این دستگاه محسوب می شوند و کاربرد آنها را می توان در اجرای تصفیه آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی، شیلات، سیستم تأسیسات موتورخانه، استخرهای شنا و غیره مشاهده نمود. قیمت فیلتر شنی در این مرکز بسیار مناسب می باشد.

با توجه به اینکه کاربرد دستگاه فیلتر شنی برای جداسازی املاح فیزیکی معلق در آب و همچنین رنگ و بوی نامطبوع می باشد. بر اساس میزان کیفیت آب ورودی به پکیج، محاسبات فیلتر شنی بر حسب سرعت خطی صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و هزینۀ احداث پکیج انواع تصفیه آب و فاضلاب خانگی، صنعتی و مجموعه های استخر، می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت اطلس آب بهره مند شوید.

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()