سی بی سی تی دندان سعادت آباد یک نیاز محسوب می شود چون با پیشرفت تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی، شاهد رشد در پروسۀ درمان خیلی از بیماری های دهان و دندان می باشیم. مراجعه به مرکز رادیوگرافی خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم می کند، که بتوانند از جدیدترین دستگاه های پیشرفته در حوزۀ عکسبرداری دندان استفاده نمایند.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مراکز تخصصی و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات پیشرفته ترین روش های تصویربرداری دندان، فک و صورت در منطقۀ سعادت آباد تهران می باشد.

با سابقه ترین مرکز تخصصی سی بی سی تی دندان در تهران

معمولاً با مراجعه به مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد ، که دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت، در حوزۀ کاری خود می باشند. همواره در تلاش برای ارتقاء تجهیزات مجموعه می باشند. در عرصۀ تصویربرداری دندان نیز، مراکز پیشرفتۀ دندان، قادر به ارائه خدمات رادیوگرافی سی بی سی تی دندان سعادت آباد می باشند.

مهمترین ویژگی که دستگاه های رادیولوژی سی بی سی تی دندان سعادت آباد دارد، مرتبط با تصویربرداری عمیق از نسوج نرم و سخت داخل دهان می باشد. این نوع دستگاه نسبت به روش های قدیمی که با اشعۀ ایکس، عملیات تصویربرداری را انجام می داد، برای عکسبرداری عمیق از روش اشعۀ مخروطی پیروی می کند. بنابراین امکان عکس برداری کامل از دندان و تمامی استخوان و بافت های نرم و سخت دندان را به شکل سه بعدی میسر می سازد. مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد همواره آمادۀ ارائه خدمات رسانی به مراجعه کنندگان محترم در تهران می باشد.

به همین جهت، مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل، به دلیل نوع تخصص و سرمایه گذاری که انجام داده است. همواره قادر به ارائه هر گونه خدمات پیشرفته در عرصۀ تصویربرداری تخصصی دندان مطابق با نیاز دندانپزشکان گرامی در منطقۀ تهران می باشد. 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()