چاپ پوستر دیواری دارای یک پروسۀ مشخص است و طی چندین مرحله و توسط دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته و تخصصی صورت می گیرد. پوستر دیواری، نسل جدید دیوارپوش کاغذ دیواری سه بعدی محسوب می شود و دارای یک سری تفاوت های جزئی نسبت به یکدیگر می باشند. اگر تمایل به سفارش خدمات چاپ پوستر دیواری  مطابق با سلیقۀ شخصی خود دارید، می توانید سفارش خود را به مراکز عرضۀ پوسترهای دیواری دهید. این مجموعه ها به دلیل تخصصی که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی دارند، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از فروشگاه های بزرگ و با سابقه در عرصۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری و غیره در طرح های متنوع و شکیل می باشد و همواره آمادۀ خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

چاپ پوستر دیواری کودک

چند سال اخیر صنعت چاپ و فروش دیوارپوش رونق یافته است. در همین راستا توانسته اند امکان چاپ انواع پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری لوکس و مدرن، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری گل و غیره را در طرح و اشکال مختلف مهیا سازند. در این صورت متناسب با رنگ آمیزی سطوح مختلف نمای داخلی ساختمان، وسایل دکوراتیو و همچنین جنسیت فرزندان، تجربۀ خرید بهترین پوستر دیواری سه بعدی کودکانه و خردسال را در ابعاد مختلف برای اتاق فرزند دلبندتان داشته باشید. برای خرید پوستر دیواری خوشنویسی به سایت مراجعه کنید.

شاهد چاپ و عرضۀ پوستر دیواری کودک و نوجوان با شخصیت های انیمیشن کارتنی توسط فروشگاه های پخش لوازم دکوراسیون داخلی باشید. به دلیل تنوع محصولات پوستر دیواری، امکان سفارش چاپ پوستر دیواری ارزان و قابل شستشو فراهم می باشد.

متناسب با موقعیت مکانی، قیمت و سلیقۀ شخصی می توانید پس از مشاهدۀ محصولات پوستر دیواری فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، اقدام به خرید آنلاین پوستر دیواری سه بعدی در طرح های مختلف و کیفیت بالا نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()