مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 یکی دیگر از نسخه های جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شود. اهمیت کاربرد ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ است. به همین دلیل کاربرد این دستگاه را می توانید در محیط های آموزشی و همچنین سالن های همایش و کنفرانس مشاهده نمائید. البته با گذشت زمان، سطح کاربرد دستگاه های پروژکتور افزایش یافته است، که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم. اگر تمایل به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 دارید، می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری این محصول را به طور مستقیم از سازندۀ اصلی خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان سازندۀ دستگاه مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 و سایر نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور در سرتاسر کشور است. این مجموعه توانسته متناسب با نیاز بازار و پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور، نسخه های پیشرفتۀ این دستگاه را تولید نموده و در دسترس متقاضیان قرار دهند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور T55 و ویژگی آن

پشتیبانی از کلیۀ پورت های دستگاه های دیجیتالی قدیمی و جدید، قابلیت WiFi ، لامپ LED با طول عمر 30 هزار ساعت، مصرف باتری 10 وات، حافظۀ داخلی، ابعاد کوچک و وزن سبک، قابلیت نمایش تصاویر HD و ... برخی از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 هستند. افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با وضوح تصویر عالی دارند، می توانند از مزایای این دستگاه استفاده نمایند.

استقبال از فروش مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T55 به دلیل داشتن وزن سبک و حمل و نقل آسان این دستگاه است و موجب شده تا خیلی از افراد برای محیط های آموزشی، ایجاد سینمای خانگی، سالن کنفرانس، اتاق فکر و غیره از مزایای ویدئو پروژکتور قابل حمل استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از ابتدا در حوزۀ ساخت و فروش ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به نیاز شما مشتریان گرامی است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()