به دلیل مزیت هایی که کفش ایمنی دارد بسیاری از افرادی که در محیط های صنعتی و ساختمانی کار می کنند این کفش ها را خریداری می نماید. هر یک از کفش های ایمنی ویژگی های مشخص شده ای دارد که شما زمان خرید کفش ایمنی از رادین ایمن باید به خوبی ویژگی های آنها را بشناسید اینکه شما نکات ایمنی مربوط به استفاده از کفش های ایمنی را رعایت کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است که زمان استفاده از انواع کفش های ایمنی به خوبی ویژگی های آنها را بشناسید. رادین ایمن انواع کفش ایمنی را با بهترین قیمت به شار ارائه می دهد.

برای خرید کفش ایمنی از رادین ایمن می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. برای اینکه بهترین نوع کفش های ایمنی را خریداری کنید باید به خوبی انواع آنها را مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی را از رادین ایمن خریداری کنید. شما می توانید در بین رنگ بندی های متنوع کفش ها یکی را که بیشتر برای کارتان مناسب تر می باشد را خریداری کنید. دقت داشته باشید که انواع این رنگ بندی ها بسته به نوع کفش شاید متفاوت باشند و بهتر است در ابتدا کارایی کفش ایمنی را مورد بررسی قرار داده و سپس از آنها را از رادین ایمن خریداری نمایید.

در برابر خستگی مقاومت دارند :

 کفش ایمنی به دلیل ساختار ویژه ای که دارد موجب می شود شما بتوانید با استفاده از آنها مدت زمان زیادی کار کنید. این ویژگی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما قادر خواهید بود که به دلیل همین ویژگی تا مدت زمان زیادی در محیط های کارگاهی، صنعتی و ساختمانی کار کنید. متخصصان رادین ایمن بر اساس نوع کاری که شما انجام می دهید قادر هستند که بهترین کفش ایمنی را برای خرید لباس کار با قیمتی به صرفه  ارائه دهند تا آن را خریداری کنید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()