طرح توجیهی بیش از هر چیز دیگری برای آغاز یک کسب و کار موفقیت آمیز، لازم است. به طور جامع، هدف از ارائه خدمات طرح توجهی، بررسی موارد مهم چون امکان سنجی، مطالعۀ بازار، مسائل مرتبط با امور مالی و توجیه پذیری فنی و نحوۀ تأمین تجهیزات مواد اولیه و همچنین وسایل نقلیۀ مورد نیاز می باشد. هر کدام از این مراحل، نیاز جستجوی فراوان دارد که افراد تحلیلگر دانشگاهی و با تجربه می توانند موفق به انجام این مراحل شود و در انتها بتوانند چشم اندازی دقیق از نحوۀ اجرای پروژه بدست آورند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، به دلیل تخصص و تسلط نسبت به امور اقتصادی بازار و همچنین ایده پردازی، خلاقیت و آنالیز نیاز جامعه قادر به ارائه بهترین روش و تکنیک های مشاوره طرح توجیهی  متناسب با مشاغل مختلف می باشد.

گزارش طرح توجهی و مزایای آن

هر کدام از مواردی که در پاراگراف ابتدایی مقاله بدان اشاره نمودیم، جزء موارد مهم در برگۀ گزارش طرح توجیهی درج شده و مد نظر قرار گرفته می شوند. در واقع طرح توجیهی اولین گام برای تأسیس یک کسب و کار موفقیت آمیز و سود ده محسوب می شود. چرا که با گذشت زمان، نیاز بازار دچار تغییر و تحول می شود و این مسئله موجب فراز و نشیب هایی در راه اندازی و ادامۀ فعالیت یک حرفه می شود. به همین دلیل با استفاده از گام های طرح توجیهی استاندارد، می توان با آنالیز دقیق میزان سودآوری، مخارج و هزینه ها را لیست نموده و سپس به نتیجۀ اصلی مرتبط با موفقیت و عدم موفقیت پروژه دست یافت.

به دلیل گستردگی مبحث طرح توجیهی مانند طرح توجیهی نخ ابریشم قالی ، می توانید متناسب با نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مشورت نموده و از راهنمایی های این گروه تحقیقاتی و با تجربه استفاده نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()