عایق کاری نمای ساختمان نوعی کار خدماتی است که توسط گروه های ساختمانی مخصوص ارائه داده می شود. هدف اصلی از انجام عایق کاری نمای ساختمان با مواد اولیۀ درجه یک، پوشاندن درز ترک ها و لایه های میانی شیشه و کامپوزیت به کار رفته در نمای ساختمان است. البته پروژه های خدمات عایق کاری نمای ساختمان برای مصالح ساختمانی غیر صیقلی چون سنگ، آجر و سیمان نیز صورت می گیرد.

گروه نماروز به عنوان یکی از گروه های ساختمانی فعال در حوزۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع است. این مجموعه مجهز به امکانات پیشرفته برای دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان است. در نتیجۀ آن قادر به انجام انواع عایق کاری نمای ساختمان با مواد مرغوب می باشد.

اجرای عایق کاری نمای ساختمان با قیمت ارزان

همانطور که می دانید قیمت عایق کاری نمای ساختمان به حجم کار و نوع موادی که برای پوشش درز مصالح ساختمانی به کار برده می شود، بستگی دارد. در نتیجه پیش از درخواست برای آب بندی نمای ساختمان، نیاز به بررسی قسمت های مختلف نمای ساختمان توسط کارشناسان مجرب در این حوزه می باشد. متناسب با مصالح ساختمانی باید از مناسب ترین مواد برای پوشاندن درز میان مصالح ساختمانی استفاده می شود. عدم رعایت این نکته، ممکن است بازخورد لازم را نداشته باشد و در مدت زمان کوتاهی دوام پیدا خواهد کرد.

قیمت عایق کاری ساختمان و رفع نم نمای ساختمان به عوامل مهمی چون حجم کار و نوع موادی که برای آب بندی نمای ساختمان به کار برده می شود، بستگی دارد. به طور دقیق نمی توان هزینۀ آن را از پیش مشخص نمود و کارشناس فنی باید پیش از اجرای کار، تمای قسمت های مختلف نمای ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهد، سپس هزینۀ عایق کاری ساختمان را به صورت حدودی مشخص می کند.

جهت امور خدماتی مرتبط با نمای ساختمان پیشنهاد می کنیم با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()