کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که دارای جلوۀ فوق العاده ای می باشد. نصب پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی به صورت تنهایی در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون امکان پذیر است. به دلیل طراحی فوق العاده خاصی که انواع کاغذ دیواری سه بعدی دارند، به سهولت می توان، تنها برای نصب در پشت تلویزیون، پشت تخت خواب، پشت مبلمان، تراس، بخشی از دکوراسیون سالن پذیرایی و غیره نصب کرد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به دلیل نوع کسب و کاری که دارد، قادر به چاپ و فروش کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی می باشد. در نتیجه افرادی که قصد خرید محصولات دیوارپوش برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان را دارند، می توانند به وب سایت این فروشگاه معتبر مراجعه داشته باشند و پس از مقایسه محصولات می توانند با قیمت مناسب و کیفیت بالا، پوستر دیواری مورد نظر خود را خریداری کنند.

مزایای نصب کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری

نما و جلوۀ دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، نقش مهمی بر روی جذب مشتری و فروش ملک خواهد داشت. در نتیجه هنگام طراحی دکوراسیون داخلی، نصب کاغذ دیواری سه بعدی لوکس و لاکچری می تواند زیبایی فضای دکوراسیون را چندین برابر کند و باعث افزایش ارزش و بهای ملک می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، طرح های مدرن و لوکس متناسب با فضای دکوراسیون انتخاب شود تا تأثیرگذاری بسزایی در نمای دکوراسیون داشته باشد.

با توجه به محبوبیت فراوانی که پوسترهای دیواری سه بعدی در میان مردم دارد، تولیدکنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نموده اند تا امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری انتزاعی ارزان را برای مشتریان فراهم سازند. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز در این راستا توانسته، این امکان را برای مشتریان مهیا سازد. بدین وسیله افراد مختلف با سلایق متفاوت به سهولت می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()