پرسلان بر دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری است که باعث کاربرد خاص این نوع ابزار شده است. خرید و فروش پرسلان بر یا همان دیسک های گرانیت بر لازمۀ مشاغل ساخت و ساز ساختمان محسوب می شود. در واقع با استفاده از دیسک های پرسلان بر با ضخامت های متفاوت می توان به کمک دستگاه فرز دستی و برقی در مدت زمان کوتاهی مصالح ساختمانی سنگ، سرامیک، کاشی و غیره را در ابعاد مختلف برش داد. بدین ترتیب هنگام نصب اینگونه مصالح ساختمانی در نمای داخلی و خارجی ساختمان، بتوان با دقت آنها را در ابعاد مناسب و بدون ترک خوردگی بر روی دیوار و سقف نصب نمود.

فروشگاه ابزار مجید سال های متوالی است که در حوزۀ فروش ابزارآلات صنعتی چون فروش پرسلان بر ، گرانیت بر، کاشی بر و غیره در تهران خدمات رسانی می کند.

خرید دیسک پرسلان بر با دوام

با توجه به نوع و ضخامت مصالح ساختمانی که در دسترس دارید، می توانید خرید دیسک پرسلان بر را با برندهای معتبر داخلی و خارجی و ضخامت های متفاوت انجام دهید. توجه داشته باشید که هنگام تهیۀ پرسلان بر، مدل و ضخامت دیسک باید متناسب با نوع کاری که انجام می دهید باشد. در غیری اینصورت، فشار بیش از اندازه و عدم تناسب کارایی دچار آسیب دیدگی می شود.

لازم به ذکر است که انواع دیسک پرسلان بر در دو نوع صفحات خشکه بر و صفحات آب بر تقسیم می شوند و هر کدام از دسته بندی ها با سایزهای مختلف به فروش می رسند. در صورت عدم آگاهی نسبت به انتخاب پرسلان بر مناسب، می توانید با افراد مجرب و متخصص در این حوزه مشورت کنید.

جهت راهنمایی و خرید سرامیک بر و خرید دیسک های پرسلان بر می توانید با کادر فروش مجرب فروشگاه ابزار مجید مشورت کنید. این مجموعه همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی می باشند.

   فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()