پوستر دیواری از جمله وسایلی است که به منظور تزئین دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره بر روی دیوار نصب می شوند. پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری دارای تفاوت های جزئی است که مرتبط به طرح این محصول دکوراتیو می شود. برای چاپ کاغذ دیواری معمولی، طرح ها را به صورت تکراری در یک خط مشخص چاپ می کنند ولی برای چاپ پوستر دیواری از یک طرح کلی الهام گرفته می شود و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. خرید پوستر دیواری سلیقه ای می باشد و افراد مختلف بر حسب موقعیت، بهترین دیوارپوش سه بعدی را انتخاب می کنند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور از جمله عرضه کنندگان بزرگ محصولات دکوراتیو چون انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها می باشد. جهت مشاوره برای خرید محصولات فروشگاه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خرید پوستر دیواری و مزایای آن

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، اهمیت خرید پوستر دیواری به دلیل نمای تصویری که این محصول دارد، می باشد. نمایش یک طرح کلی و سه بعدی در نمای دکوراسیون می تواند حال و هوای فضای دکوراسیون را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال نصب پوستر دیواری سه بعدی طرح مناظر طبیعی می تواند حال و هوای همان موقعیت مکانی را در محیط بوجود آورد. این مسئله برای خیلی از افراد بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود.

به همین دلیل شاهد نصب کاغذ دیواری سه بعدی در پشت میز تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، راهرو، لابی در قسمت های مختلف ساختمان می باشیم. همچنین با فروش پوستر دیواری کودکانه، به سهولت می تواند نمای زیبا، جذاب و فانتزی را در دکوراسیون اتاق فرزند دلبندتان تغییر دهد.

جهت خرید آنلاین و غیر حضوری پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه کنید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()