امروزه نمایندگی های بسیار زیادی هستند که فروش اقساطی خودرو های کارکرده را بر عهده می گیرند. در واقع باید بدانید خودروهای کارکرده قیمت مناسب تری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید خودروهای کارکرده اقدام می نمایند. مبین خودرو به عنوان نمایندگی  فروش اقساطی انواع خودرو قادر است انواع خودروهای کارکرده را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. هر یک از انواع خودروهای کارکرده که در نمایندگی مبین خودرو به فروش می رسد دارای کیفیت و ساختار بسیار عالی می باشد. بنابراین شما می توانید مدت زمان طولانی از خودروهای خریداری شده استفاده کنید و کارایی مناسبی هم از آنها دریافت نمایید.

شرایطی که برای فروش اقساطی خودرو های کارکرده مانند شرایط فروش اقساطی سایپا گذاشته می شود بر اساس نوع خودرو و میزان کارکرد آن با یکدیگر متفاوت می باشد. شما باید به خوبی شرایط و ویژگی هایی که نمایندگی مبین خودرو اعلام می کند را در نظر داشته باشید تا بتوانید خودروی سالم و مناسبی را خریداری نمایید. هر یک از انواع خودروهای کارکرده را از نظر سال تولید و کارکردی که داشته اند باید به خوبی بررسی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. دقت داشته باشید که هر یک از نکات مهم زمان فروش اقساطی خودرو های کارکرده را اگر در نظر نگیرید ممکن است خودروی بی کیفیتی را خریداری نمایید. به طور کلی باید بدانید مبین خودرو تنها ماشین های کارکرده با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 هر یک از خودروهایی که در سال های گذشته تولید شده اند ممکن است بعد از مدتی دچار فرسودگی شوند. بنابراین شما بهتر است خودروهایی که در سال های نزدیک تولید شده اند را خریداری کنید. مبین خودرو زمانی که فروش اقساطی خودرو را بر عهده می گیرد آن دسته از خودروهایی که در سال های جدید تولید شده اند را به مشتریان ارائه می دهد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()