کلرزن مایع یکی از دستگاه های پرکاربرد است، که در اجرای کلیۀ پروژه های احداث سیستم تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. علاوه بر آنکه هنگام راه اندازی سیستم تصفیۀ آب استخر نیز شاهد خرید کلرزن مایع با ظرفیت های مختلف هستیم. در ادامۀ مبحث بیشتر به عوامل گندزدایی آب به واسطۀ دستگاه کلرزن مایع می پردازیم. در این صورت راحت تر بتوانید خرید دستگاه کلرزن را متناسب با ظرفیت سیستم تصفیۀ آب خریداری کنید.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از اولین شرکت های معتبر و با سابقه در سطح کشور است که توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت و نصب سیستم پکیج های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه دهد. لذا جهت خرید تجهیزات مرتبط با سیستم های تصفیه آب می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فاکتورهای مهم خرید کلرزن مایع

هدف اصلی از خرید کلرزن مایع، برطرف نمودن آلودگی های میکروبی و قارچی داخل آب می باشد. با استفاده از این دستگاه، می توان به میزان استاندارد، کلر را به آب تزریق نمود و به واسطۀ آن از رشد باکتری های موجود در آب جلوگیری کرد.

میزان PH آب، میزان درجه حرارت آب، شرایط آب و میزان غلظت آب و مدت زمان تماس کلر با آب از موارد مهمی هستند که ارتباط مستقیم با سیستم گندزدایی دستگاه های کلرزن مایع خواهد داشت. به طور کلی آب نباید به هیچ عنوان مواد معلق داشته باشد چون خاصیت کلر را از بین می برد. البته زمان و میزان تزریق کلر از پیش تعیین می شود. در واقع دستگاه های کلرزن مایع هر چند ساعت یکبار میزان کلر آب را بررسی می کند و در صورت کم بودن میزان کلر، مجدداً کلر در حد استاندارد اضافه می شود.  

به دلیل اهمیت کاربرد دستگاه های کلرزن مایع ، شرکت اطلس آب توانسته در لیست محصولات، این دستگاه را با قیمت ارزان به فروش برساند.

 

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()