تخت ها در دو نوع تخت یکنفره و تخت دو نفره به تولید می رسند. تخت های یکنفره تنوع بسیار زیادی دارند و می توانید با توجه به سلیقه ی خود ، نوع مورد نظر را به راحتی خریداری نمایید. به طور کلی تخت ها در دو نوع فلزی و چوبی به فروش می رسند. تخت های چوبی تنوع بسیار زیادی داد و در رنگ ها و طرح های مدرن می توان آن ها را خریداری نمود. تخت های فلزی نیز از مقاومت بسیار زیادی برخوردارند و می توانید سال ها از آن استفاده کنید. برای مشاهده ی انواع تخت های زیبا و با کیفیت می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید و خرید تخت یک نفره  را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید تخت یکنفره چوبی

 برای خرید تخت یک نفره چوبی باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید. جنس چوب استفاده شده در تخت ها بسیار مهم است و باید به آن دقت کنید، چوب باید تراکم خوبی داشته باشد و مقاوم در برابر تحمل وزن باشد پس دقت در جنس چوب تخت یکنفره بسیار مهم است و اگر کیفیت آن خوب نباشد در کوتاه مدت دچار شکستگی خواهد شد. از فاکتور های دیگر در خرید تخت های چوبی، دقت در یراق آلات آن است، یک تخت خوب باید از متریال خوبی تهیه شده باشد، پس برای خرید تخت یکنفره حتما در صورت داشتن کشو، کشو ها و سایر ملحقات آن را بررسی نمایید. قیمت از مهم ترین عوامل در خرید تخت ها می باشد. برای خرید تخت ها باید هر مدلی که  انتخاب می کنید با هر کیفیتی را با قیمت مناسبی تهیه کنید. فروشگاه های بسیاری در زمینه ی عرضه ی تخت یکنفره و دونفره و سایر مدل ها فعالیت دارند که هر یک قیمت های مختلفی را برای فروش محصولاتشان در نظر می گیرند. فروشگاه بهسازان چوب از فروشگاه های عرضه کننده ی انواع لوازم خانگی و اداری می باشد، این مرکز معتبر توانسته با در نظر گرفتن قیمت های مناسب باعث جلب رضایت مشتریانشان شود. شما می توانید انواع تخت و لوازم و محصولات خانگی را به صورت مستقیم از این فروشگاه خریدداری کنید. بهسازان چوب در خدمت شماست.

فروش اینترنتی تخت یکنفره

فروش انواع تخت به صورت اینترنتی یکی از مزیت هایی است که با هدف رفاه حال مشتریان، برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود دارند تا بتوانید از سراسر کشور خرید خود را به راحتی انجام دهید و در کمترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید. بهترین گزینه خرید از عمده فروشانی است که می توانند محصولاتشان را با قیمت های مناسب تری به شما ارائه دهند. فروشگاه بهسازان چوب نثیز به دلیل عرضه ی مستقیم محصولاتش ، قیمت های رزانی را برای ارائه در نظر گرفته است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()