کمد لباس یکی از وسیله هایی است که در اتاق خواب قرار می گیرد و می توان انواع لوازم را در آن جای داد. با توجه به آپارتمانی شدن منازل ها و فضای کمی که در اختیار افراد است، افراد می توانند با استفاده از کمد لباس، فضای زیادی را برای قرار دادن لوازم خود داشته باشند. کمد ها در ابعاد مختلفی به تولید می رسند که هر یک باید مناسب با فضای اتاق و میزان نیاز به فضای کمد، انتخاب شود . فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشگاه های بسیار معتبر  در زمینه ی فروش انواع محصولات چوبی منازل مانند فروش کمد لباس می باشد که این مرکز انواع کمد های لباس باکیفیت را به شما ارائه می دهد. کمد ها بسیار کاربردی هستند و با استفاده از آن اتاقی مرتب در اختیار خواهیم داشت. در کمد ها می توان انواع لوازم شخصی و.... را قرار داد.

فروش کمد لباس چوبی

کمد لباس ها در انواع فلزی و چوبی هستند و هر یک در طرح های مختلفی به فروش می رسند. کمد ها در انواع فلزی بیشتر در محیط های کاری از قبیل بیمارستان ها، رستوران ها، ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد . اما در منازل انواع کمد های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. کمد چوبی دارای انواع مختلفی دارد و شما می توانید انواع کمد های چوبی را در طرح های متنوعی خریداری کنید.کمد های چوبی نیز دوم و ماندگاری بسیار خوبی دارند و می توانید سال ها از آن بهره ببرید. کمد ها در رنگ بندی های مختلفی به تولید می رسد. زمانی که می خواهید کمد را تهیه کنید باید در ابتدا با توجه به اتاق خرید کمد را در ابعاد مناسبی انجام دهید. کمد ها از نظر طول و عرض و ارتفاع دارای تنوع می باشند و هم به صورت آماده می توانید آن ها را تهیه کنید و هم می توانید به صورت سفارشی سفارش دهید تا برای شما آماده شود. کیفیت کمد لباس یکی ازمهم ترین مسائل در  خرید کمد لباس درب ریلی است ، این وسیله باید در کیفیت بالایی تهیه شود تا بتواند ماندگار خوب هم داشته باشد. پس با خرید از فروشگاه بهسازان چوب ، این وسیله را با کیفیت بالا و طرح ها متنوع خریداری کنید.

کمد لباس ها یکی از عضو های مهم در سرویس خواب هستند و این وسیله بسیار مهم است که با سایر لوازم سرویس خواب هماهنگی داشته باشد. توجه به سبک و رنگ  کمد لباس می تواند کمک کند تا شما دکوراسیون زیبایی داشته باشید. برای خرید کمد می توانید به سایت مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. این مرکز به دلیل فروش مستقیم محصولاتش قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()