تخت دونفره یکی از وسایل اصلی جهیزیۀ عروس محسوب می شود. هنگامی که افراد جهت خرید سرویس خواب به فروشگاه ها مراجعه می کنند، معمولاً در کنار تختخواب، اقلام دیگری چون میز آرایش، پاتختی، تشک خواب، دراور یا همان کمد لباس به مشتریان پیشنهاد داده می شود و خریدار متناسب با قیمت و فضای اتاق انتخاب خود را انجام می دهد. در حال حاضر شاهد فروش تخت دو نفره در طرح های مختلف می باشیم و افراد مختلف بر اساس سلیقۀ شخصی و کیفیت بدنۀ تخت، این محصول را خریداری می کنند.

فروشگاه بهسازان چوب بیش از 20 سال فعالیت در حوزۀ تولید و پخش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی چوبی و فلزی در تهران راه اندازی شده است. با توجه به نیاز جامعه به چنین وسایلی، این مجموعه توانسته روز بروز بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزاید.

موارد مهم جهت خرید تخت دونفره

نکات مهمی جهت خرید تخت دونفره نهفته است. افرادی که قصد خرید این کالا را دارند، پس از بررسی دقیق و توجه به ویژگی های تختخواب استاندارد، می توانید این محصول را خریداری کنید. فروش تخت دونفره در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می تان به تخت دو نفره جکدار، تخت دونفره ساده، تخت دونفره فلزی و تختخواب دونفره چوبی اشاره نمود. اگر قصد تهیۀ تختخواب برای اتاق خواب را دارید، می توانید پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و مدل تخت خواب، مناسب ترین طرح تختخواب دونفره را با کیفیت بالا خریداری کنید.

نکتۀ مهمی که در رابطه با  خرید تخت یک نفره یا خرید تخت دو نفره جکدار وجود دارد، داشتن فضای کافی جهت نگهداری وسایل اضافی و بدون استفاده در اتاق خواب می باشد. بدین وسیله افرادی که ساکن آپارتمان های کوچک با اتاق خواب کوچک هستند، خرید این نوع سرویس خواب دونفره را پیشنهاد می کنیم. اتاق خواب مهمترین قسمت خانه محسوب می شود و افراد جهت استراحت کردن از این اتاق استفاده می کنند.

جهت خرید تختخواب دونفره می توانید محصولات فروشگاه بهسازان چوب را مشاهده نمائید. این مجموعه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته امکان خرید اینترنتی سرویس خواب را برای شما فراهم سازد.

تختخواب استاندارد از نظر مشخصات ظاهری باید یک سری نکات استاندارد باید در نظر گرفته شده باشد، تا فرد احساس راحتی داشته باشد. به عبارتی ابعاد و راحتی تشک و بالش و بدنۀ مستحکم و مقاوم از موارد مهم جهت خرید تختخواب دونفره استاندارد می باشد.

پیشنهاد می کنیم تختخوابی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد و کاملاً ایمن ساخته شده باشد. معمولاً ابعاد تخت دو نفره استاندارد 160*200 سانتی متر ساخته می شود، که البته در عرض های 180و 200 سانتی متر تولید شده و به فروش می رسند.

جهت سفارش غیر حضوری تختخواب دونفره با قیمت ارزان می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را مشاهده نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()