صندلی راک یکی از صندلی های قدیمی و خاطره ساز برای عموم مردم محسوب می شود و همچنان خیلی از افراد علاقه مند به خرید صندلی راک در طرح های مختلف می باشند. صندلی گهواره ای، صندلی ننو و صندلی راکینگ از دیگر اسامی صندلی راک محسوب می شوند. معمولاً نام این صندلی، ذهن افراد را به یاد صندلی مادر بزرگ ها می اندازد که در کنار شومینه بر روی صندلی گهواره ای خود می نشستند و مشغول بافتنی و یا استراحت کردن بودند. با گذشت زمان و ایجاد خلاقیت در ساخت و ساز محصولات چوبی، امروزه شاهد فروش صندلی راک پاف دار و مکانیزم دار می باشیم، در ادامه بیشتر به ویژگی های آنها خواهیم پرداخت

اگر قصد خرید نسل جدید صندلی های راک را دارید، می توانید محصولات صندلی راک فروشگاه بهسازان چوب را مشاهده نمائید.

ویژگی های صندلی راک

همانطور که گفته شد، صندلی های راک یا گهواره ای دارای یک ویژگی خاص است که می توان به پایه های گهواره ای مانند آن اشاره نمود. استفاده از پایه های نیم دایره ای موجب حرکت گهواره ای شکل صندلی راکینگ می شود و به افراد حس راحتی بیشتری می دهد. تنوع طرح و رنگبندی صندلی های راک نسبت به گذشته افزایش یافته است و این مسئله به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر انتخاب خود را انجام دهند.

به عنوان مثال صندلی راک مکانیزم پاف دار طوری طراحی شده است که مجهز به پاف بوده و امکان استفاده از صندلی به صورت دراز کِش را میسر می سازد. مکانیزم دار بودن این نوع صندلی نیز به سیستم ترمز  و بدون ترمز آن باز می گردد. به طور کلی استفاده کردن از صندلی گهواره ای به افراد حس خوشایندی داده و لبخند بر لب فرد می نشاند. افرادی که به راحتی و آسایش خود توجه دارند، می توانند از مزایای صندلی راک استفاده نمائید. استفاده از فوم و پشتی از جنس ویسکوز برای ساخت صندلی راک موجب می شود، فرد راحتی بیشتری را احساس کند. علاوه بر آنکه از متریال استراکچر یا همان چوب راش گرجستان برای برخی از صندلی های راک استفاده می شود و از سطح کیفیت بالا برخوردار است.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشگاه های بزرگ عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی است، که توانسته با افزایش تعداد محصولات فروشگاه، امکان خرید صندلی راک را برای مشتریان فراهم سازند.

فاکتورهای تعیین قیمت صندلی راک

قیمت صندلی راک به طرح، جنس بدنه و مکانیزم دار بودن و پاف دار بودن آن بستگی دارد. از این رو افراد مختلف متناسب با سطح توان مالی متفاوت می توانند با قیمت ارزان صندلی راک سفارش دهند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به خرید اینترنتی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب با قیمت ارزان، خرید آنلاین صندلی راک و  خرید صندلی گردان مورد پسند خود را انجام دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()