دستگاه شیرینگ با هدف بسته بندی کالاهای صنعتی طراحی و ساخته شده اند. دستگاه شیرینگ پک با تولید حرارت بالا می تواند بستر لازم را جهت وکیوم اقلام مختلف فراهم سازد. با استفاده از این دستگاه می توان به صورت پک، کالاهای مختلف را بسته بندی نمود و بدین وسیله حمل و نقل و انبارداری کالاها راحت تر صورت می گیرد. شرکت آراد ماشین از جمله شرکت های با سابقه در عرصۀ تولید دستگاه های بسته بندی صنعتی و خانگی در سطح کشور می باشد. فروش دستگاه شیرینگ در دو دسته بندی اصلی رومیزی و خطی صورت می گیرد که می توان به دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ تونلی اشاره نمود.

کاربرد و اهمیت خرید دستگاه شیرینگ

با خرید دستگاه شیرینگ، صنایع مختلف می توانند در مدت زمان اندک، حجم زیادی از کالاهای تولید شده را بسته بندی نمایند. در واقع دستگاه شیرینگ پک امکان بسته بندی کالاها را به صورت پک و چندتایی می دهد و به راحتی می توان آنها را به داخل ماشین حمل نمود.

دستگاه های شیرینگ با استفاده از فیلم شیرینگ قادر به بسته بندی اقلام می باشند. فروش دستگاه شیرینگ رومیزی و فروش دستگاه شیرینگ کابینی متناسب با مجموعه و کارگاه های کوچک ساخته شده است و قابلیت بسته بندی اقلام را با ظرفیت اندک دارد. بنابراین محیط های مختلفی چون رستوران ها و هتل ها به منظور بسته بندی برخی از مواد غذایی و ظروف می توانند از مزایای این نوع دستگاه استفاده نمایند.

البته دستگاه شیرینگ تونلی متناسب با صنایع بزرگ ساخته شده است و شرکت ها برای بسته بندی چندتایی کالاها با یکدیگر از مزایای این دستگاه بسته بندی پک استفاده می کنند. کاربرد دستگاه شیرینگ پک را برای بسته بندی محصولات نوشیدنی، انواع کنسرو، کارتن های چایی و سایر مواد غذایی و خوراکی در سطح بازار مشاهده کرده اید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه شیرینگ می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت آراد ماشین

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()