برش لیزر آلومینیوم توسط تجهیزات پیشرفته و همچنین اپراتورهای فنی مجرب صورت می گیرد. شرکت ها و کارخانجات مختلف که قادر به تهیۀ دستگاه های برش لیزر آلومینیوم نیستند، می توانند از سرویس دهی مراکز تخصصی برش لیزر فلزات استفاده نمایند. در واقع چنین مراکزی قادر به اجرای انواع  خدمات برش لیزر آلومینیوم با الگوریتم های مختلف می باشند.

به عنوان مثال برش لیزر نیک با تهیۀ انواع دستگاه برش لیزر فلزات، هم اکنون قادر به ارائه انواع خدمات برش لیزر ورق های آلومینیومی در سطح کشور می باشد. مجموعه های مختلف می توانند متناسب با قطعاتی که تولید می کنند، سفارش تخصصی برش لیزر آلومینیوم داشته باشند.

خدمات حکاکی و برش لیزر آلومینیوم

مراکز تخصصی ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر فلزات، به دلیل برخورداری از دستگاه های کاملاً پیشرفته قادر به اجرای انواع برش لیزر آلومینیوم و حکاکی بر روی ورق های آلومینیومی می باشند. فرآیند برش قطعات فلزی توسط دستگاه های برش لیزر متفاوت از یکدیگر صورت می پذیرد. آلومینیوم دارای یک سری ویژگی های خاص است که موجب گسترش کاربرد این نوع فلز در ساخت لوازم خانگی، درب و پنجره های یو پی وی سی، قطعات صنعتی، لوازم یدکی خودرو، شیرآلات و تجهیزات تأسیسات گرمایشی و سرمایشی و غیره در سطح جهان شده است.

استفاده از دستگاه های مدرن برش لیزر آلومینیوم توانسته تحولی در رشد صنایع مختلف ایجاد کند. در نتیجۀ آن می توانید شاهد راه اندازی مراکز تخصصی خدمات برش لیزر آلومینیوم و سایر فلزات در سطح کشور باشید. رشد تکنولوژی باعث تحول در صنعت شده است و توسعۀ دستگاه های برش لیزر حاصل فناوری پیشرفته می باشد. با توجه به نوع خدماتی که به واسطۀ دستگاه های برش لیزر می توان دریافت نمود، قیمت برش لیزر آلومینیوم بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت سفارش خدمات  اجرای برش لیزر آلومینیوم و سایر فلزات می توانید با مرکز خدمات دهی برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()