سی بی سی تی دندان یکی دیگر از روش های پیشرفته جهت تصویربرداری دهان و دندان محسوب می شود. فناوری رادیوگرافی سی بی سی تی دندان به نحوی است که امکان تصویر برداری همزمان 150 الی 200 عکس را حین چرخش دستگاه دور سر میسر می سازد. در نهایت عکس برداری های دو بعدی به تصویربرداری سه بعدی تبدیل می شود. بنابراین دندانپزشک با مشاهدۀ دقیق نتایج خدمات سی بی سی تی دندان ، راحت تر می تواند تشخیص نوع بیماری را دهد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز فعال در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری در سعادت آباد می باشد. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشند.

ویژگی های رادیوگرافی سی بی سی تی دندان

همانطور که گفته شد، رادیوگرافی سی بی سی تی دندان به نحوی است، که امکان تصویربرداری سه بعدی از بافت های نرم و سخت موجود در دهان و دندان را میسر می سازد. خیلی از افراد با مشکل دندان درد و یا درد در ناحیۀ دهان به دندانپزشک مراجعه می کنند ولی غیر مشهود بودن وضعیت کامل دهان و دندان، دندانپزشک تصویربرداری سی بی سی تی دندان را پیشنهاد می دهد. بدین وسیله بتواند با مشاهدۀ نتایج به دست آمده از عکسبرداری CBCT، راحت تر بتواند مشکل ایجاد شده در ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص داده و به واسطۀ آن بهترین روش را جهت درمان بیمار انتخاب نماید. 

تعرفه انجام سی بی سی تی دندان و خدمات سی تی اسکن دندان بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی اتحادیۀ دندانپزشکی دریافت می شود. البته جهت رزو نوبت به صورت غیرحضوری می توانید با واحد پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات تصویربرداری دندان در سطح تهران فعالیت می کند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()