کودکان همیشه در حال تقلید از رفتارهای والدین خود هستند، که در این بین دختربچه ها همیشه دوست دارند نقش مادرشان را برای اسباب بازی ها و عروسک هایشان ایفا کنند، به همین دلیل است که بعد از دوره خردسالی نیز همواره دختربچه بیشتر به سمت بازی با عروسک های مختلف کشیده می شوند. کمپانی های معتبر عروسک سازی در جهان مانند دیزنی همواره در تلاش هستند تا با تولید و عرضه انواع عروسک های کارتونی که نقش اصلی تنیمیشن های پر طرفدار کودکان می باشد، توجه کودکان را به خود جلب نمایند، برای مثال می توان به انواع عروسک باربی،  عروسک السا، عروسک جسی و دیگر عروسک های زیبا و جذاب انیمیشنی توجه کودکان را به سمت خود معطوف نمایند. از مهمترین ویژگی های عروسک مناسب برای کودکان علاوه بر علاقه و سلیقه آن ها می توان به گروه سنی، ابعاد و اندازه عروسک، وزن، قیمت خرید عروسک و بی ضرر بودن آن ها اشاره کرد، برای مثال تا حد امکان از انواع عروسک های شیشه ای، سرامیکی و غیره که ممکن است در حین بازی خراب شوند و به کودکان آسیب برسانند، استفاده نشود.

خرید عروسک ارزان

عروسک یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اسباب بازی های کودکان خصوصا کودکان زیر سه سال می باشد، که از نظر تولید بسیار متنوع هستند و مطابق با سلیقه و علایق کودکان و همین طور توجه به گروه سنی آن ها می توان مناسب ترینشان را انتخاب نمود. قیمت عروسک در سالهای اخیر به طور غیر قابل باوری بالا رفت، اما برخی شعب نمایندگی و فروشگاه های آنلاین عرضه اسباب بازی امکان خرید اسباب بازی و عروسک ارزان قیمت و باکیفیت را به صورت مستقیم و بی واسطه برای مشتریان فراهم کرده اند، تا والدین به راحتی بتوانند با مراجعه به فروشگاه های آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرفه جویی در زمان و هزینه خود، انواع عروسک مناسب و دلخواه کودکان خود را خریداری نمایند.

در بازارهای خرید و فروش اسباب بازی فروش آنلاین عروسک در طرح ها و رنگ های مختلف بالاترین درصد فروش را دارد، زیرا تقریبا این اسباب بازی ها تا پایان دوران خردسالی همراه کودکان هستند، و بین تمامی بچه ها مشترک می باشند.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()