طرح توجیه گلخانه متناسب با نیاز بازار توسط اساتید تهیه می شود. با توجه به اینکه حجم زیادی از ساکنین روستاییان به شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند. سطح صنعت کشاورزی سنتی کاهش یافته است و این مسئله باعث شده تا دولت را به فکر راه اندازی محیط های گلخانه ای نموده است. بنابراین نیاز به بررسی و ارائه خدمات طرح توجیهی گلخانه برای افرادی است که قصد راه اندازی این نوع کسب و کار دارند.

جهت دریافت خدمات طرح توجیهی گلخانه می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید. این مجموعه با جمع آوری افراد تحصیلکرده و اساتید دانشگاه های معتبر در حوزه های اقتصادی و مدیریتی و غیره توانسته موفق به جمع آوری اطلاعات جامع، طرح های توجیهی متناسب با کسب و کارهای مختلف تهیه کنند.

اهمیت تهیۀ طرح توجیه گلخانه

امروزه بیش از گذشته نیاز به بررسی دقیق نیازها، امکان سنجی و همچنین تجزیه و تحلیل مالی اجرای پروژه های احداث گلخانه می باشد. عدم توجه به این موارد مهم می تواند باعث عدم موفقیت کسب و کار شما شود. به طور کلی پیشنهاد می کنیم، افرادی که حتی در حجم کم قصد راه اندازی کسب و کار گلخانه دارند، با خدمات طرح توجیهی گلخانه می توانند صرفه جویی مالی و در عین حال موفقیت پروژۀ خود را رقم زنند. افرادی که اقدام به بررسی و جمع آوری طرح توجیهی پروژه های گلخانه می کنند، تمام جوانب را در نظر می گیرند و اطلاعات جامعی جهت نیازهای اولیه و حین کار تهیه می کنند و بدین وسیله می توانند به شما کمک کنند که راحت تر بتوانید پله های موفقیت و احداث محیط گلخانه را انجام دهید تا به سودآوری مورد نظر دست پیدا کنید.

جهت مشاورۀ رایگان و اطلاع از قیمت طرح توجیه گلخانه می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()