دکتر اشرف دارای تخصص در حوزۀ علم دندانپزشکی است. امروزه علم دندانپزشکی گسترش یافته و شاهد ارائه انواع خدمات درمان ناهنجاری های فک و دندان، پیشگیری از پوسیدگی دندان، پروتز دندان، پرپودونتولوژی، دندانپزشکی اطفال، انواع جراحی دندان، کامپوزیت و ایمپلنت و غیره در سطح جهان می باشیم. دکتر اشرف با گذراندن دوره های تخصصی قادر به ارائه خدمات پیشرفته در حوزۀ دندانپزشکی است و همواره آمادۀ ارائه خدمات رسانی به شما مراجعین محترم می باشد.

دکتر اشرف از متخصصی دندانپزشک مرکز دندانپزشکی امیران محسوب می شود. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی جهت درمان بیماری های دندان، فک و صورت می باشد.

خدمات تخصصی دندان توسط دکتر اشرف

دکتر اشرف به عنوان متخصص دندانپزشکی، کلیۀ خدمات دندانپزشکی اعم از عصب کشی دندان، مرتب و نظم بخشیدن به دندان (ارتودنسی)، کاشت دندان یا ایمپلنت، جراحی های دندان و غیره می باشد. با توجه به گستردگی خدمات پیشرفتۀ دندان پزشکی، دکتر اشرف قادر به ارائه خدمات دندانپزشکی اطفال با بهترین روش می باشد.

در سنین مختلف ممکن است افراد دچار مشکلات دندان شوند. لذا متناسب با نوع خدماتی که نیاز به دریافت آن دارید، پیشنهاد می کنیم از خدمات دکترین متخصص و مجرب استفاده نمائید. دکتر اشرف دارای تخصص دندانپزشکی و با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های پیشرفته قادر به ارائه انواع خدمات دندانپزشکی چون ایمپلنت دندان ، ارتودنسی، پریودونتولوژی، انواع جراحی دندان و غیره با جدیدترین متدها و مطابق با تعرفه های دندانپزشکی می باشد.

به عنوان مثال اجرای ارتودنسی توسط دکتر اشرف به دو صورت ثابت و متحرک انجام می گیرد. البته متناسب با ردۀ سنی افراد و نحوۀ رشد دندان در فک و دهان انتخاب می شود و نقش تعیین کننده در فرآیند درمان بیمار خواهد داشت.

مرکز دندانپزشکی امیران به صورت حرفه ای در زمینۀ خدمات تخصصی دندانپزشکی فعالیت می کنند. این مجموعه با در اختیار داشتن دکتر اشرف، جدیدترین متدهای درمان دندان و فک و صورت را به بیماران ارائه می دهد.

   مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()