ایمپلنت یکی از روش های درمانی جهت کاشت دندان محسوب می شود. پروسۀ ایمپلنت را می توان برای یک دندان و یا چند دندان انجام داد. اجرای ایمپلنت دندان به دلیل ویژگی هایی که دارد، مشابه دندان طبیعی است و بهترین جایگزین برای دندان محسوب می شود. ایمپلنت دندان از راهکارهای مناسب جهت جایگزین نمودن دندان طبیعی است و به عبارتی نسبت به پروتزهای بریج بسیار کارآمد است. برای کاشت دندان باید از تخصص افرادی که در حوزۀ ایمپلنت دندان فعالیت نموده اند، استفاده نمائید.

مرکز دندانپزشکی امیران از جمله کلینیک های پیشرفته در حوزۀ ارائه خدمات دندانپزشکی پیشرفته در سطح تهران است. این مجموعه مجهز به کادر پرسنل مجرب و همچنین دندانپزشکان حرفه ای همچون دکتر اشرف در اجرای خدمات درمانی ایمپلنت و انواع روکش دندانی با متدهای پیشرفته می باشد.

مزایای ایمپلنت دندان و هزینۀ آن

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به دریافت خدمات کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندانی جهت جایگزین نمودن دندان از دست دادۀ خود می باشند. فرآیند اجرای ایمپلنت به صورت چند مرحله ای انجام می شود. معمولاً پروسۀ ایمپلنت از ردۀ سنی 15 سال برای خانم ها و 18 سال به بعد برای آقایان امکان پذیر می باشد.

عموماً پس از قرار دادن پیچ ایمپلنت در داخل استخوان فک، 3 الی 4 ماه طول می کشد تا جوش خوردگی لازم اتفاق بیفتد. البته ممکن است متناسب با مقاومتی که استخوان فک افراد مختلف از خود نشان می دهد، این مدت متغیر باشد و نیاز به اجرای مقاوم سازی و استخوان سازی فک باشد.

قیمت ایمپلنت دندان به دلیل وارداتی بودن قطعات تشکیل دهندۀ آن، متغیر است. از این رو نرخ ارز روز تأثیر مستقیم بر روی قیمت ایمپلنت خواهد داشت.

جهت اطلاع و استعلام قیمت انواع ایمپلنت می توانید با مرکز دندانپزشکی امیران تماس بگیرید. البته نیاز به مراجعۀ حضوری و بررسی وضعیت دندان ها به واسطۀ نتایج رادیولوژی دندان توسط دندانپزشک متخصص دارد. 

      مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()