دستگاه خشک کن یکی از دستگاه هایی است که در صنعت مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید دستگاه خشک کن بر اساس اهداف مختلفی صورت می گیرد که می توان به تولید چیپس میوه، سبزیجات خشک، مواد غذایی پروتئینی خشک و غیره اشاره نمود. مشاغل مختلف متناسب با بودجۀ اختصاص داده و همچنین حجم کاری که قصد راه اندازی آن را دارند، می توانند اقدام به خرید دستگاه خشک کن  نمایند.

شرکت آراد ماشین یکی از سازندگان و عرضه کنندگان دستگاه های خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی با ظرفیت های اندک و بالا می باشند. جهت سفارش هر کدام از محصولات این کمپانی می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت دستگاه خشک کن

قیمت دستگاه خشک کن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ظرفیت دستگاه، فناوری آن و غیره استفاده نمود. میزان برق مصرفی، سیستم گرمایشی، سیستم بدنه، داشتن کانوکشن حرارت، ابعاد دستگاه، تعداد و فاصلۀ بین سینی، وزن دستگاه و ... برخی از مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه خشک کن می گذارد.

امروزه خیلی از افراد طرفدار محصولات مواد غذایی خشک هستند و این مسئله موجب شده تا افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خانگی دارند. بتوانند از مزایای دستگاه خشک کن خانگی جهت تولید چیپس میوه و یا سبزی خشک استفاده نمایند.

هنگام خرید دستگاه خشک کن و خرید دستگاه بسته بندی ، پیشنهاد می کنیم، با افراد متخصص در حوزۀ انتخاب مناسب ترین دستگاه مشورت کنید. بدین وسیله بتوانید با قیمت مناسب، دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات را خریداری کنید. امروزه شاهد فروش انواع دستگاه خشک کن کابینی، تونلی، خطی، رومیزی و غیره با ظرفیت های اندک و یا بالا در سطح کشور می باشیم.

جهت سفارش دستگاه خشک کن میوه می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین ارتباط برقرار کنید. کارشناسان در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات جامعی در خصوص محصولات به شما ارائه می دهند.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()