رنگ آمیزی ترموود نما نیاز به ابزارآلات و مراحل اختصاصی دارد. ترموود نوع چوب است که حاصل درخت کاج و زبان گنجشک می باشند و طی فرآیندهای دمایی خاص بدین صورت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله سطوح چوب از هر گونه مواد صمغی، بافت های سلولزی و همچنین موجودات میکروسکوپی پاکیزه می گردد. خدمات رنگ آمیزی ترموود نما توسط نقاشان حرفه ای انجام می گیرد چون نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است. در ادامه بیشتر بدان می پردازیم، پس همراه ما باشید.

گروه نماروز به صورت تخصصی در حوزۀ کارهای ساختمانی اعم از رنگ آمیزی ترموود نما به کار برده می شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص مدت زمان و قیمت رنگ آمیزی نما می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مسائل مهم جهت رنگ آمیزی ترموود نمای ساختمان

به دلیل قرارگیری چوب تحت دمای بالا، رطوبت خود را از دست می دهد و موجودات ریز میکروسکوپی داخل چوب از بین می رود و بدین وسیله مقاومت چوب افزایش پیدا می کند. از این رو با اجرای رنگ آمیزی ترموود نمای چوب می توان بیش از پیش، مقاومت سطوح نما را نسبت به گذشته بهبود بخشید.

نوع رنگ هایی که جهت نقاشی ترموود مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بر پایۀ آب و روغن هستند. هر کدام از آنها نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد و نقاس ساختمان حرفه ای نسبت به اجرای این فنون از تسلط کافی برخوردار خواهند بود. با انجام رنگ آمیزی ترموود نما، قصد بر این است که بتوانند سطوح چوب موجود در نمای ساختمان را نسبت به اشعۀ ماورای بنفش خورشید مقاوم نمایند و بدین ترتیب طول عمر نمای چوب افزایش پیدا می کند.

لایه برداری، تمیز کردن سطح و رنگ آمیزی چوب ترموود از جمله مراحل اجرایی نقاشی نمای ترموود محسوب می شوند.

جهت انجام رنگ آمیزی نمای ساختمان مانند رنگ آمیزی ترموود نمای ساختمان با قیمت ارزان می توانید از تخصص کادر فنی گروه نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()