نکات نگهداری از لاستیک خودرو

فروش لاستیک ها در انواع متنوعی انجام می شود که برای نگهداری لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین لاستیک را تهیه و استفاده کنید

 از موارد مهم در خرید لاستیک های خودرو ، نوع آن می باشد، فروش انواع لاستیک در فروشگاه ها صورت می گیرد که در واقع لاستیک‌ های خودرو بهتر است همه از یک نوع و مشابه باشند تا عملکرد بهتری را از خودرو نشان دهند. مورد دیگری که در بالا رفتن عمر لاستیک ها تاثیر گذار است ، بازدید دوره ای از خودرو می باشد بنابراین شما در زمان های مناسب می توانید به مراکز مجاز بازدید سیستم جلوبندی خودرو ، بالانس و فرمان مراجعه نمایید.با این کار می توانید در صورت بروز مشکل آن را برطرف کرده و لاستیکها عملکرد صحیح را از خود نشان دهند و در نتیجه عمر آنها افزایش پیدا کند.

استفاده صحیح از لاستیک ها در هنگام حرکت خودرو بسیار مهم است نحوه رانندگی مانند دستی کشیدن ،ترمز گیری بسیار مهم بوده و در طول عمر لاستیک تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک با قیمت مناسب صورت می گیرد.

ایده ای وجود دارند که می گویند پس از رفتن مسافتی، لاستیک جلو و عقب را با هم عوض کنید در واقع این ایده قدیمی به جهت آن است که چرخ های جلو به جهت فرمان پذیری بیشتر مورد آسیب قرار می گیرند و اگر پس از مدتی لاستیک ها را با هم تعویض نمایید ، می‌توانیم از آنها به اندازه هم بهره ببریم اما در صورتیکه تایرها همه سالم باشند این کار را انجام دهید.

فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک دارای تنوع بسیار بالایی بوده و اگر شما به دنبال  خرید لاستیک سواری برای خودروی خود هستید به وبسایت رسمی چرخ و یدک مراجعه فرمایید و محصولات را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید لاستیک مناسب داشته باشید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()