لوازم یدکی گریدر به عنوان اجزای اصلی تشکیل دهندۀ این ماشین محسوب می شود. کاربرد قابل توجه ماشین آلات گریدر در اجرای پروژه های راهسازی و جهت هموارسازی سطوح جاده های خاکی و آسفالت می باشد. البته جهت موارد مهمی چون برف روبی در فصول سرد سال مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با این تفاسیر شاهد فروش لوازم یدکی گریدر با مدل و برندهای مختلف می باشیم.

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین چون گریدر، جرثقیل، انواع لودر، غلتک، بیل مکانیکی و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و هم اکنون توانسته امکان خرید انواع قطعات گریدر ولوو، هیوندا، کاترپیلار و دیگر برندهای معتبر را به صورت کاملاً تضمین شده فراهم نموده است.

اهمیت خرید لوازم یدکی گریدر اصل

همانطور که می دانید تنوع قطعات و لوازم یدکی گریدر بسیار است و جهت خرید قطعات اصل گریدر باید توجه زیادی داشته باشید. چرا که قطعات تقلبی از مواد بی کیفیت ساخته می شود و این مسئله موجب آسیب دیدگی زود هنگام لوازم یدکی می شود. با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی، می توانید با اطمینان خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال را انجام دهید.

قطعات موتوری گریدر، لوازم یدکی چرخ گریدر، قطعات تیغه گریدر، لوازم یدکی پمپ های هیدرولیکی گریدر و ... برخی از دسته بندی های مختلف انواع لوازم یدکی ماشین گریدر محسوب می شوند. متناسب با نوع مشکلات فنی که برای ماشین اتفاق می افتد، باید نسبت به خرید قطعات گریدر اقدام نمائید. توجه داشته باشید، هنگامی که گریدر دچار نقص فنی می شود، تا زمانی که مشکل مرتفع نشده است، نسبت به راه اندازی و استفاده از آن اقدام نکنید چون باعث گسترش آسیب دیدگی ماشین می شود.

جهت اطلاع از لیست قیمت خرید قطعات گریدر می توانید با مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()