فروشگاه هایپرجیم - تردمیل خانگی:

مدل های خانگی در واقع دستگاه هایی بسیار کارآمد می باشند و برای مصارف خانگی کاملا مناسب هستند. این دستگاه ها را کمپانی های سازنده طوری ساخته اند که تمامی اعضای خانواده به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و کوچکترین مشکلی برای دستگاه پیش نیاید. اولین نکته در هنگام خرید تردمیل خانگی توجه به ظرفیت دستگاه می باشد، در واقع ظرفیت تردمیل باید طوری انتخاب شود که نسبت به سنگین وزن ترین فرد خانواده حداقل ۱۰ کیلوگرم ظرفیت اضافه داشته باشد، بنابراین تردمیل به راحتی می تواند بهترین بازدهی را داشته باشد. البته این موضوع کاملاً روی طول عمر تردمیل نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تردمیل خانگی باید به آن توجه کرد قدرت موتور دستگاه می باشد، بهتر است دستگاهی انتخاب شود که قدرت موتور آن کمتر از ۲ اسب بخار نباشد. البته برخی از مدل های تردمیل وجود دارند که توان موتور آنها زیر ۲ اسب بخار است اما دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی هستند.

فروشگاه هایپرجیم - تردمیل باشگاهی:

تردمیل های باشگاهی جزو قوی ترین و بادوام ترین نوع تردمیل ها در مقایسه با تردمیل خانگی هستند. به لحاظ ساختار بدنه ای این تردمیل ها از اسکلت بسیار محکمی ساخته شده اند زیرا باید توان بازدهی در مکان‌های ورزشی را داشته باشند. همچنین موتور به کار گرفته شده در این تردمیل ها از توان و قدرت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع نیز به دلیل استفاده های مداوم و همچنین استفاده های اشخاص مختلف با وزن‌ های گوناگون می باشد. در نظر داشته باشید که تردمیل باشگاهی حتماً باید دارای ضربه گیر های استاندارد باشد تا از صدمه زدن افراد به دستگاه جلوگیری شود، بنابراین در هنگام خرید این دستگاه ها حتما به نکات استاندارد و ایمنی دستگاه توجه شود.

فروشگاه هایپرجیم:

فروشگاه هایپر جیم یک فروشگاه اینترنتی است که دارای تمامی مدل های تردمیل می باشد، قیمت خرید تردمیل ها در این سایت اینترنتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()