فروش اقساطی خودرو به عنوان یکی دیگر از روش های خرید خودرو در سطح جهانی به شمار می رود. تا به امروز خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ خدمات فروش اقساطی خودرو، وسیلۀ نقلیۀ مورد نظر خود را با قیمت و شرایط مناسب خریداری کنند. باعث تأسف است که سال های اخیر افزایش ناگهانی و چشمگیر قیمت خودرو موجب شده تا خیلی از افراد نتوانند به صورت نقد اتومبیل مورد پسند خود را تهیه کنند. بدین ترتیب فروشندگان خودرو جهت حفظ بازار خرید و فروش اقساطی خودرو تلاش نموده اند با تسهیل شرایط فروش اقساطی خودرو، بستر مناسب تری نسبت به گذشته برای عموم مشتریان فراهم سازند.

به دنبال این موضوع، شرکت آرشا خودرو نیز بر حسب نیاز مشتریان و بازار خودرو، شرایط ساده تر و منعطف تری تعیین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط جدید فروش اقساطی خودرو با مشاوران فروش آرشا خودرو تماس بگیرید.

استقبال از شرایط جدید فروش اقساطی خودرو

همانطور که از ابتدای این مبحث بدان اشاره نمودیم، هر کدام از شرایطی که توسط فروشندگان خودرو در نظر گرفته می شوند، نقش بسزایی در جلب اعتماد مشتریان دارد. البته باعث متمایز نمودن رقبای تجاری نسبت به یکدیگر می شود. متناسب با شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی، شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن موتور، کرمان موتور، تویوتا و غیره می باشیم.

جهت خرید اقساطی خودرو، بررسی تمام جزئیات شرایط خرید اقساطی خودرو و وضعیت مالی که از ان برخوردار هستید، لازم و ضروری است. به عنوان مثال زمان تحویل خودرو، میزان مبلغ پیش پرداخت، نحوۀ ارائه ضامن و تعیین تعداد اقساط از موارد مهم شرایط فروش اقساطی به شمار می روند.

جهت خرید و فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش شرکت آرشا خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()