فروش اقساطی ایران خودرو راهکار مناسبی جهت خرید یکی از محصولات ایران خودرو می باشد. همانطور که می دانید ایران خودرو به عنوان یکی از معتبرترین کمپانی های سازندۀ خودروهای سواری و شاسی بلند در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت انجام می گیرد. از این رو می توانید متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستید، با برنامه ریزی مالی بتوانید اتومبیل خود را تهیه نمائید.

شرکت آرشا خودرو با تلاش فراوان توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ خرید و فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر انواع خودرو های داخلی و خارجی همچون محصولات ایران خودرو و غیره آغاز نماید. با در نظر گرفتن منافع مشتریان و همچنین شرکت، توانسته امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو را با شرایط آسان تر نسبت به گذشته به خریداران پیشنهاد دهند.

فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو

یکی از موارد مهمی که در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودرو وجود دارد، مسئله زمان تحویل خودرو و سند بنام خریدار می باشد. چند سال اخیر فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو بیش از طرح های فروش اقساطی گذشته مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است چون بیشتر خریداران خودروی اقساطی به دلیل دیرکرد در زمان تحویل اتومبیل ناخشنود بودند ولی با تحویل فوری خودرو افراد رضایت مندی بیشتری خواهند داشت چون پیش از آغاز پرداخت اقساط خودرو می توانند از خودروی خریداری شده استفاده نمایند.

قیمت خرید اقساطی ایران خودرو متناسب با مدل های مختلف خودرو مشخص می شود. این مسئله بر روی مقدار مبلغ پیش پرداخت، مبلغ اقساط و همچنین زمان تحویل سند بنام تأثیرگذار می باشد. به دلیل تقاضای زیادی که از سوی مشتریان در خصوص فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ساده اعلام می شود، شاهد تنظیم شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو از سوی معتبرترین فروشندگان خودرو می باشیم.

شرکت آرشا خودرو با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند امکان خرید و فروش اقساطی ایران خودرو را با شرایط آسان تر فراهم سازند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()