طرح توجیهی روشی مؤثر جهت جلوگیری از راه اندازی یک حرفۀ ناموفق می باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای یک کسب و کار موفق و سودآور وجود دارد، بررسی اجمالی و تمام جزئیات مسیر راه اندازی مشاغل نو تأسیس و یا گسترش یافته می باشد. نگارش و تنظیم طرح توجیهی بر اساس مشاغل مختلف گرد آوری می شود و موارد مهمی از قبیل مسائل مطالعات سنجی بازار، تجزیه و تحلیل صرفۀ اقتصادی، مسائل اقتصادی و ... در نظر گرفته می شود. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با داشتن آگاهی کامل نسبت به موقعیت اقتصادی و فنی جامعه و همچنین امکان سنجی بازار و مصرف کننده قادر به تهیه و نگارش و ارائه خدمات طرح توجیهی بر پایۀ کسب و کارهای مختلف می باشند.

نگارش انواع طرح توجیهی

به طور کلی تهیۀ طرح توجیهی به عنوان یک نمونۀ اولیه از یک کسب و کار محسوب می شود و به دنبال آن فاکتورهای مهم مرتبط با یک سرمایه گذاری موفق در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با نوع کسب و کار، موارد مهمی از قبیل میزان سرمایۀ اولیۀ مورد نیاز، تجهیزات و تداراکات اولیه، تعداد پرسنل مورد نیاز جهت راه اندازی حرفۀ مورد نظر، ابعاد زمین و فضای مورد نیاز، تهیۀ کامل پروسۀ تولید، مسائل مرتبط با نکات فنی و تخصصی و ... در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر انواع نمونه طرح توجیهی بر مبنای مشاغل مختلف گرد آوری می شود. بدین وسیله افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید خود را دارند، بتوانند با اطمینان و تحلیل وضعیت بازار فعالیت خود را تأسیس نمایند. جهت نگارش و اجرای طرح توجیهی، رعایت هر کدام از مراحل نقش بسزایی جهت دست یافتن به موفقیت در کسب و کار می شود.

جهت مشاوره و سفارش طرح توجیهی تخصصی مانند طرح توجیهی پخش مواد غذایی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس گرفته و مشورت نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()