کاغذ دیواری بر اساس فرآیند مشخصی با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شوند. فروش کاغذ دیواری از نظر سبک و طراحی در مدل های مختلفی صورت می گیرد که می توان به کاغذ دیواری برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری پوستری و غیره اشاره نمود. هر کدام از سبک های مختلف طراحی کاغذ دیواری، دارای یک سری ویژگی های ساختاری فوق العاده ای هستند که باعث زیبایی و جذابیت آنها نسبت به یکدیگر شده است.

فروشگاه دکور آفیس متناسب با سلایق مختلف، انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی را تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهد. مشتریان متناسب با نیازی که دارند، می توانند بهترین دیوارپوش، کفپوش، آسمان مجازی و غیره را به صورت تضمین شده خریداری کنند.

فروش کاغذ دیواری پشت تلویزیون

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم با گذشت زمان بر تنوع طرح و ارتقاء کیفیت کاغذ دیوای افزوده اند. اگر تمایل دارید تنها بخشی از نمای دکوراسیون را با پوشش کاغذ دیواری تزئین نمائید، می توانید از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی استفاده نمائید. سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری نقش برجسته و سه بعدی به نحوی است که امکان نصب آن برای بخشی از نمای دکوراسیون وجود دارد. افراد زیادی خواستار خرید کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون، یا پشت تختخواب، قسمتی از سالن پذیرایی و یا آشپزخانه و راهرو می باشند.

سبک چاپ کاغذ دیواری پوستری به صورت تصاویر یکپارچه می باشد و نمای کامل از تصایر را می توانید مشاهده نمائید. این مسئله زیبایی دکوراسیون را دو چندان نموده و برای بیننده بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود.

اگر علاقه مند به خرید کاغذ دیواری حراجی در طرح های جدید و لوکس ارزان هستید، می توانیم فروشگاه اینترنتی دکور آفیس را به شما پیشنهاد دهیم.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()